GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 30 marca 2021

2668. Miss Sporty Designer Automatic Eyeliner 24h eyeliner

Witajcie!

Dziś czas na oczu podkreślenie.

Będę mówić o Miss Sporty Designer Automatic Eyeliner 24h eyeliner .

Słowo od producenta: "Designer 24h Automatic Eyeliner gwarantuje precyzyjną aplikację i możliwość rysowania zarówno cienkich jak i grubych kresek."

Produkt w okazałości:







Od producenta:



Po wysunięciu:



Na dłoni:



Na oku:



 Szczegóły:

Cena i dostępność specyfik ten ucapiłam na Allegro za ok. 5 zł.
Zapach bez zapachu jakiegoś specyficznego.
Konsystencja: kredkowa, miękka.
Opakowanie i pojemność: kredka czarna z wysuwaną końcówką do rysowania i z białymi napisami od producenta. Pojemność: 1 gr.
Wydajność: bardzo dobra. Specyfik starczy na kilka miesięcy użytkowania.
Działanie: kiepskie. Zacznę do tego, że powyższego przyjemniaczka kupiłam w zestawie kosmetyków na Allegro. Nie był więc to zakup stricte nastawiony na posiadanie tegoż właśnie eyelinera, natomiast gdy już wpadł w moje łapki, to stwierdziłam, że go przetestuję od razu. Bo czemu nie. I jak postanowiłam, tak też uczyniłam. Co sądzę o tymże gagatku? Ano jest mało przyjemy w użytkowaniu niestety. Produkt mimo, że z natury jest mięciutki i miło się go aplikuje na suchą skórę, to niestety, podczas tzw. makijaży wieczorowych kompletnie się nie sprawdzi. Zrobienie bowiem kreski na naniesione wcześniej na powiekę perłowe cienie to koszmar i dramat. Specyfik za chorobę nie chce się namalować, ślizga się po linii rzęs, przez co efekt jest zerowy. Próbowałam z cieniami błyszczącymi różnych marek i konsystencji, ale efekt jest taki sam - czyli brak kreski. Cienie matowe? Tu bez problemu, ładnie napigmentowana kreska powstanie raz dwa, ale jej trwałość pozostawia wielce do życzenia, bo nie minie kilka godzin i malunek się odbija... na górnej powiece. Czy to ma być ta 24 godzinna trwałość? Wątpię... Boję się pomyśleć, co by było w przypadku pogody deszczowej czy upałów... Na pewno raz dwa bym się rozmazała. Szkoda doprawdy, bo nastawiłam się na dobry produkt, a dostałam bubel do potęgi entej. Jedyny plus powyższego eyelinera to jego niska cena i brak podrażnień... ale to chyba trochę za mało, żeby go stosować...
 Ocena: 1/5 

Miałyście?


Kathy Leonia

33 komentarze:

  1. Kiepściutki :/ Ale i tak by mnie nie kusił, nie używam eyelinerów ani kredek do oczu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko sięgam po eyelinery. Szkoda, że ten produkt się u Ciebie nie sprawdził. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a pitty, it's not black enough!

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam zawsze, ale tego nie kupię. Pozdrawiam serdecznie 🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena na prawdę zachęca, ale szkoda że się nie spisał :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko sięgam po eyelinery, dlatego też pewnie bym się nie skusiła :)
    Szkoda, że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale bubel. Ja nie sięgam po ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda czasu, aby poświęcać mu uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  9. kreska wygląda super, szkoda, że jednak eyeliner nie sprostał Twoim oczekiwaniom

    OdpowiedzUsuń
  10. I don't know it but I think that it's not for me. Thanks for sharing your experience

    OdpowiedzUsuń
  11. what a pity...not so intense

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieje, że następny zakup będzie dla ciebie lepszy niż ten. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No szkoda szkoda, choć przy takiej cenie zwykle też nie spodziewam się cudów ale warto sprawdzać, bo anie i dobre eyelinery też są :).

    OdpowiedzUsuń
  14. This looks good! Stay safe, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for your sharing:) stay healty...

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda... Polecam serdecznie liner marki L'Oreal w pisaku z gąbeczką. Jest super:).

    OdpowiedzUsuń
  17. Hola! tiene muy buena pinta, me lo apunto. Besos

    OdpowiedzUsuń
  18. Tego typu produkty to mi starczają na miesiąc ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że się nie sprawdził:/

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że tak słabo wypadł.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tego produktu ale i widzę, że niczego nie tracę 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. I tak podziwiam Twoją kreskę, mi zazwyczaj nie wychodzi :P
    Obserwuję #1729
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że jakość tego produktu jest tak słaba. Dzięki za ostrzeżenie.

    OdpowiedzUsuń

  24. It seems that it is a bad product thanks for the warning. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  25. Such a pity that this product is not really good :(

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru