GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 16 marca 2021

2659. Evelline Volumix Fiberlast wydłużający tusz do rzęs

 Witajcie!

Dziś czas na rzęs podkreślenie.

Będę mówić o Evelline Volumix Fiberlast wydłużający tusz do rzęs.

Słowo od producenta: "Eveline Volumix Fiberlast 9ml - czarny tusz do rzęs. Nowa mascara Eveline Cosmetics łączy w sobie specjalistyczną formułę z rewolucyjną konstrukcją szczoteczki i udowodnionym działaniem. Length & curl up mascara: – seksowne wydłużenie nawet do 50% – długotrwałe podkręcone rzęsy Innowacyjna, błyszcząca formuła FIBERLAST16h z mineralnymi pigmentami i prowitaminą B5 sprawi że Twój makijaż będzie olśniewał przez wiele godzin."

Produkt w okazałości:





Skład:



Szczota:





Na oku:


Szczegóły:

Cena i dostępność produkt znalazłam na kupiłam na Allegro za ok. 10 zł.

Zapach: tuszowy.
Konsystencja: czarna..
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, złote z czernią napisów od producenta. Pojemność:  11 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy używania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że jeśli chodzi o tusze do rzęs, jestem bardzo wybredną klientką. Moje rzęsy są bowiem z natury bardzo nieogarnięte, jedne rosną sobie prosto, inne pną się ku górze, zatem podkręcenie całej gromadki przy jednoczesnym wydłużeniu graniczy z cudem. Zalotka, łyżeczka, suszarka czy inne triki z popularnych poradników internetowych się u mnie nie sprawdzają albo sprawdzają się wybiórczo. To samo tyczy się tuszy do rzęs; koń by się uśmiał ile razy próbowałam mieć jednocześnie długie i podkręcone włoski rzęs, bez ufajdania sobie powiek na czarno... Na szczęście, gdy trafiłam na maskarę od Eveline, zaczęło COŚ się dziać. Moje rzęsy normalnie zdecydowały się na grzeczną współpracę z mascarą i nie dość, że zostały pięknie wydłużone to jeszcze miło wywinęły się go góry. Myślę, że sekret może tkwić w świetnie wyprofilowanej szczoteczce, która dociera do każdej, najmniejszej nawet rzęsy. Formuła produktu też jest fajna, bowiem nie spływa ze szczoteczki w trakcie aplikacji, a naniesiona na rzęsy tkwi na nich wiele godzin bez szwanku. Makijaż oczu noszę przeciętnie ok. 10 godzin, a mimo to nie mam efektu tzw. pandy i nic mi się nie kruszy pod rzęsami w ciągu dnia. Nie zauważyłam też podrażnienia oczu, mimo że noszę soczewki kontaktowe. Tusz z Eveline sprawdził mi się znakomicie. Polecam każdej tuszowej maniaczce.

Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy z Leonem

29 komentarzy:

  1. Znam ten tusz. Również jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że wcześniej nie wrzuciłaś tego posta, bo szukałam dobrego tuszu;) W końcu kupiłam L'Oreal Million lashes, jest spoko, ale wolałabym żeby był tańszy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o nim : ) Super wygląda na rzęsach ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym tuszu. Całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny efekty, fajne są tusze z Eveline;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi! It's amazing, I want one ahahaha Regards.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego nie miałam, ale tusze od Eveline zawsze lubiłam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też używam tego tuszu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten tusz i często do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez ponad 30 lat mojego życia, jeszcze nie wpadłam na mascarę idealną :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chcę taki tusz - dopisałam go do listy zakupów. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam go kiedyś i całkiem dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto kupić. Miłego wieczoru , a przepis na chlebek znajdziesz na You Tube Pozdrawiam 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  14. akurat tego nie mialam, ale z evelline mam swojego rzesowego ulubienca ;) ten widze, ze sie tez dobrze u Ciebie sprawdzil ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam i to nie do końca coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. It looks great, thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam go kiedyś, ale nie wyróżnił się niczym szczególnym.

    OdpowiedzUsuń
  18. Your lashes look amazing dear!!!👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie też sobie taki kiedyś sprawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co ja się naklęłam na niego na początku! A teraz żyć bez niego nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru