GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 3 marca 2021

2652. Dzień Kobiet z Notino.pl!

 Witajcie!

Wielkimi krokami zbliża się Święto Kobiet.

Już niedługo nasi ukochani panowie obsypią nas bombonierki i kwiatami, a życzeniom i uśmiechom nie będzie granic.

Jednak nie wszystkie z nas lubią otrzymywać po raz kolejny te same słodycze z Biedronki lub bukiety tulipanów z bazarku...
To prezent dobry dla koleżanki z pracy lub teściowej.
Ja zdecydowanie należę do kategorii preferującej bardziej twórcze gifty.

Na szczęście tu z pomocą przychodzi Notino.pl i bogaty ofert różnych cudowności dla każdej damy.

Oto co podsumę mojemu mężowi jako inspiracje do zakupów:

a) perfumy:


b) zestawy perfum:

c) kosmetyczne zestawy upominkowe:

d) karty podarunkowe:


Mnie osobiście najbardziej korcą nowe perfumy Mugler Angel Nova woda perfumowana flakon napełnialny dla kobiet. 
Już po samym opisie produktu nie sposób przejść obok niego obojętnie!
Te nuty zapachowe, jakie w owej woni się znajdują, czyli malina i róża bułgarska zdecydowanie są mega kobiece, nietuzinkowe, uwodzicielskie i z pewnością będą idealnym dopełnieniem romantycznego świętowania 8 marca.

A Wy już macie zrobioną listę marzeń na Dzień Kobiet?

Kathy Leonia

36 komentarzy:

  1. Zakochałam się w zapachu Angel Nova :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Black Opium to u mnie stały bywalec : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Angel Nova też mnie kusi, ale jak na razie nie mam już miejsca na swojej półce z zapachami, więc najpierw zużyję przynajmniej 2 - 3 flakoniki, żeby móc coś sobie kupić lub poprosić na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może na coś się skuszę. Nie mówię nie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne propozycje na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w dzień kobiet po prostu chcę odpocząć:) to najlepszy prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne propozycje, muszę sobie zrobić jakiś prezent tego typu na dzień kobiet:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie najlepszym prezentem są zawsze ksiązki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam takiej listy ,ja zresztą nie lubię dostawać prezentów (boję się że gift mi się nie spodoba )
    Ale z takiej karty podarunkowej to bym się ucieszyła 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie zrobiłam takiej listy ale zadowolę się bukietem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na Dzień Kobiet zażyczyłam sobie weekend w górach 🙂... ale perfumami nie pogardzę 😁!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hola guapa, una buena selección de regalos, no conozco la página de notino pero me pasaré a verla. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello!! I don't have a wishlist but all those things look really nice.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hola! muy buenas recomendaciones. Besos

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice post! I like the perfumes)

    OdpowiedzUsuń
  17. Perfum to zawsze świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybór spory, można poszaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Od swojego chłopaka nie wymagam na dzień Kobiet drogich prezentów, ale sama z chęcią sprawdzę, co notino oferuje w tych dniach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja sobie kupię bukiet tulipanów :D

    OdpowiedzUsuń
  21. zamawialam juz raz na notino :) bylam zadowolona z paczki :D ale w tym roku, chce w koncu zrobic to co moje kubki smakowe uwielbiaja - sushi. juz nie moge sie doczekac :D

    OdpowiedzUsuń
  22. I love black opium parfum
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja sobie już sprawiłam zapach na dzień kobiet :D Bardzo lubię ten sklep i często tam zamawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej chciałabym dostać kartę podarunkową :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe propozycje prezentowe. Jeśli chodzi o mnie, nie robiłam takiej listy. :)

    OdpowiedzUsuń

  26. Nice things for women's day. Love perfumes. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem fajne propozycje, no i jest w czym wybierać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hola!
    Aún no he hecho mi lista, pero este fin de semana comenzaré a buscar cosméticos y perfumes. Me llama mucho la atención Black Opium y Chloe, adoro los perfumes, son mi debilidad.


    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też nie mam takiej listy. Zresztą korzystam z okrojonej listy kosmetyków i mój mąż miałby problem co kupić, ale z książki cieszę się zawsze:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru