GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 16 kwietnia 2020

2374. BeBeauty Care żelowa kuracja miodowa odżywcza maseczka do twarzy

Witajcie!

Dziś czas na maseczkę.

Będę mówić o BeBeauty Care żelowa kuracja miodowa odżywcza maseczka do twarzy.

Słowo od producenta: "Miodowa maseczka odżywia, wygładza oraz daje uczucie odczuwalne uczucia intensywnego nawilżenia skóry. Żelowa formuła maseczki pozostawia skórę świeżą i miękką, z zauwazalnym efektem poprawy jej kondycji.

Ekstrakt z odżywczego miodu pielęgnuje skórę, przyczyniając się do poprawy jej kondycji.
Bogaty w witaminę C ekstrakt z soku z cytryny działa na skórę wzmacniająco. 
Hydrolat z owsa nadaje aksamitną miękkość. 

Maseczka polecana szczególnie do cery zmęczonej, szarej, pozbawionej witalności."


Produkt w okazałości:




Od producenta:





Skład:




Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiłam w Biedronce za ok. 2 zł.
Zapach: słodki, miodowy.
Konsystencja: żelowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, z elementami żółci, bieli i czarnością napisów od producenta. Pojemność: 16 ml.
Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na cztery zabiegi maseczkowania się.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że uwielbiam maseczki wszelkiego rodzaju i regularnie ich używam. Wcześniej wybierałam produkty bardziej znanych marek, ale teraz nie patrzę na firmę, ale na skład danego mazidła. I tak oto będąc niedawno w Biedronce w oko me wpadły maseczki saszetkowe z BeBeauty. Zatrzymałam się przy nich na minutkę lub dwie i zaczęłam dumać nad składem, który - jak na specjał za 2 zł - wydawał się nader zacny. Nie zastanawiałam się już dłużej i ucapiłam powyższego cudaka. I był to bardzo dobry wybór! Produkt BeBeauty ma wszystko to, czego szukam w tego typu kosmetykach pielęgnacyjnych. Mianowicie: solidna porcja nawilżenia i odżywienia. Już po pierwszym użyciu zauważyłam ukojenie i naturalny blask mojej skóry, która wyglądała na wypoczętą i zdrową. Maseczkę z BeBeauty stosuję zwykle wieczorem, przed pójściem spać, aby rano moja skóra wyglądała pięknie i świeżo. 
Specyfik szybko się wchłania, nie zapycha; jest świetny jako nocna dawka regeneracji dla naszej buzi. Jestem tym mazidłem prawdziwie oczarowana i z pewnością sięgnę po niego jeszcze nie raz. Zwłaszcza, że jest tani, wydajny, ładnie pachnący i bez problemu dostępny. Polecam.
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy z Leonem

49 komentarzy:

  1. Kathy, I believe thie honey mask is good but now I prefer a protective mask. Even though I can't breathe wearing it.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio w biedronce bywam sporadycznie ale jak bede to sie za nia rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używałam węglowej i była ok!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow za taka cenę taka jakość to petarda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie produkty z miodem dobrze mi służą. Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam miodowe kosmetyki- no ,dosłownie miód na moją cerę 😉
    Tej jeszcze nie miałam, ale napewno ją kupię 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Same superlatywy, więc warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wypróbuje, tym bardziej,że właśnie o maseczkach myślę!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się tak rozleniwiłam maseczkami w płachtach, że teraz takiej zwykłej to nie nie chce rozprowadzac na ryjku xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa maseczka do twarzy. Jeszcze jej w sklepie nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesting mask dear, thanks for the suggestion

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, ale będę chciała wypróbować, skoro dobre i taniutkie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja skóra bardzo lubi wszystko, co zawiera w swoim składzie miód. 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiaj będę robić zakupy w biedronce i na pewno nie ominę działy beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię niczego dawać na twarz, ale dobrze że jesteś z niej zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za miodem, ale jem raz w tygodniu. A własciwie piję - z wodą. I w maseczce też mi nie przeszkadza. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, ta cena! Muszę mieć na nią oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Za taką cenę i jak widzę dobre efekty można brać 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna w działaniu, w sumie nie spodziewałam się, że tak dobrze wypadnie :P

    OdpowiedzUsuń

  20. Thanks for the recommendation, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  21. Very interesting product, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię maseczek, więc spasuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam, ale kocham wszystkie maseczki wiec na pewno wypróbuję jeżeli tylko będę miała okazję :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi te maseczki jakoś nie podeszły ale nie pamiętam dlaczego... chyba muszę sobie przypomnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tej maski nie miałam okazji poznać. Dawno nie byłam w Biedronce. Jak będę zaopatrzę się w wiele saszetek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam tej maseczki jeszcze, aż dziwne bo miałam już ich chyba z milion :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tej maseczki. Rzadko kupuje kosmetyki bebeauty. Ta maseczka wydaje się być całkiem niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie sądziłam, że ta maseczka okaże się taka dobra. Będę o niej musiała pamiętać, gdy będę robić zakupy w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hola Kathy!! Gracias por tu recomendación. ¡Genial poste! Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  30. good review of a good product...

    have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  31. Maseczki to coś co mój mąż uwielbia, a ja sama jestem ciekawa działania.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam. Ostatnio rzadko robię sobie maseczki, ale czas najwyższy to zmienic:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie miałam nic z tej firmy:3

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak będę w Biedronce to rozejrzę się za nią 😉

    OdpowiedzUsuń
  35. Mogłabym spróbować, czy mi się sprawdzi ta maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Maseczek do twarzy staram się raczej unikać, wolę kremy :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru