GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 13 kwietnia 2020

2371. Na Wielkanoc!

Witajcie!

Z racji na czas Świąt Wielkiej Nocy przybywam do Was z ciepłymi słowami pomyślności.

Życzę Wam rodzinnych, spokojnych chwil, pełnych radości i dobrego słowa.
Abyście cieszyli się z każdej minuty spędzanej razem przy stole i jak najlepiej celebrowali rozmowy, żarty oraz wspólne przekomarzanie się.

Nas w tym roku czeka - jak zawsze - Wielkie Obżarstwo, bowiem w gronie rodziny swojej i Narzeczonego, będziemy konsumować same pyszności.


A jak coś jest pyszne to kalorii nie liczymy!

A Wy jak spędzacie Święta?


obrazek pochodzi stąd
obrazek jest stąd: Klik!

Kathy i Leon

33 komentarze:

  1. Wielkanoc to czas otuchy i nadziei.
    Czas odradzania się wiary w siłę Chrystusa
    i drugiego człowieka.
    Życzę, aby Święta Wielkanocne
    przyniosły radość oraz wzajemną życzliwość.
    By stały się źródłem wzmacniania ducha.
    Niech Zmartwychwstanie, które niesie odrodzenie,
    napełni Ciebie i Twoją rodzinę pokojem i wiarą,
    niech da siłę w pokonywaniu trudności
    i pozwoli z ufnością patrzeć w przyszłość...🐥 🥚♥️🤗😙

    OdpowiedzUsuń
  2. Dear Kathy! In Russia on 12th April we celebrate Palm Sunday. We'll have Easter Day next Sunday - 19th April. Happy Easter! Christ is risen!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwych, pięknych Świąt <3
    Ściskam serdecznie, Agness :D

    OdpowiedzUsuń
  5. My spędzamy święta w domu z mężem i córką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt, kalorii rzeczywiście nie liczymy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego świętowania 🐤🐤🐤🐤🐤🌷

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Kathy! Miłego świętowania i wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno były to wyjątkowe święta. Niespotykane. Nie zapomnę ich nigdy

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego! Dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nasze święta są inne niż wszystkie, bo mój tato utknął w szpitalu na kwarantannie z powodu zakażonej pielęgniarki. Życzę Ci więc przede wszystkim zdrowia, bo w tym trudnym czasie nie ma nic ważniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego z okazji Świąt Wielkanocnych! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie te święta nie sa zbyt świąteczne ;p wesołych świat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowych i spokojnych świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzajemnie, wszystkiego dobrego! 🐣🐥🐇🌷 U mnie na spokojnie, z książką, trochę tv i ogólnie sporo przemyśleń.

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie jakoś nie ma klimatu, ale najważniejsze aby każdy był zdrowy i tego życzę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że Twoje święta były spokojne i pełne zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdrowych i wesołych Świąt :). U nas cisza, spokój i filmowe lenistwo :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja spędzam święta spokojnie w domu w towarzystwie najbliższej rodziny. ;) Mam nadzieje, że Tobie mijają one również spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wesolych Swait :) ja w domu, w poszukiwaniu meksykanskiego jedzenia z mojej ulubionej knajpki ktora byla niestety zamknieta :( no w koncu pod koniec dnia migrean :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Siedzimy w domu we własnym gronie i leniuchujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie święta bardzo spokojne, raczej w domu i przed TV :)

    OdpowiedzUsuń

  24. He hoped you had a nice Easter I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru