GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 28 stycznia 2019

2050. Labello Blackberry shine balsam do ust

Witajcie!

Dziś czas na balsam do ust.

Będę mówić o Labello Blackberry shine balsamie do ust o smaku jagodowym.

Słowo od producenta: "Balsam do ust jest niezbędnym pomocnikiem w pielęgnacji skóry ust o każdej porze roku.


Właściwości:
  • głęboko nawilża i intensywnie odżywia
  • nadaje ustom miękkość i delikatność
Sposób użycia:

Nanieś na usta kiedykolwiek w ciągu dnia w razie potrzeby."

Mazidło w okazałości:





Odcień balsamu:




Na dłoni:





Na ustach:





Zacznę od tego, że jestem uzależniona od nawilżających/ochronnych balsamów vel pomadek do ust.

Moje wargi, szczególnie teraz, zimową porą, mają okropną tendencję do wysychania i pękania... 
Dlatego też, produktów ochronnych do ust używam obecnie od rana do wieczora, aby zapewnić moich ustom miękkość i komfort.

Balsam z Labello skusił mnie głównie swoją "jagodową" nazwą.
Uznałam bowiem, że będzie pachniał i smakował cudnie.

I rzeczywiście tak było.

Piękny, naturalny smak i aromat to coś, co ewidentnie urzekło mnie od pierwszej chwili stosowania powyższego produktu.
Gagatek ów naniesiony na usta to niczym jagodowy dżem i sok razem wzięty.
Pyszny i kuszący.
Kolor balsamu na ustach - co prawda niebyt trwały, bo jedzenia czy picia nie wytrzyma - jest również jagodowy i uroczy.

Jak wyglądają natomiast właściwości nawilżające?

Ano kiepsko...

Specyfik niestety nie ma mocy odżywczej, ani tym bardziej nie daje ustom ochrony przed mrozem.
Moje wargi, mimo regularnego stosowania balsamu z Labello, bardzo szybko pękały i wysychały.
I nie był to jednorazowy incydent, ale raczej permanenty klops...

Szkoda doprawdy, bo gdyby produkt był faktycznie bardziej odżywczy, to byłby on naprawdę fajnym i wartym zakupu balsamem do ust.

A tak, to na pewno nie wrócę do niego ponownie i zużyję... na pięty!

Produkt kosztuje ok. 8 zł, ma 4,8 g i można go dostać w Internecie.

Miałyście?

Kathy Leonia

32 komentarze:

  1. Nie eksperymentuję z tą kategorią. Mam carmex i to mi wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tego typu produkty, choć tego, jeszcze nie widziałam i pewnie nigdy nie poznam. Wolę jednak bezbarwne, bardziej odżywcze produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I have never heard this brand's product 😊 but good review 😊 thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem wierna marce Eos do ust:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie dla mnie, ja potrzebuję mega odżywienia i nawilżenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak użyjesz do pięt - będziesz miała lekko fioletowe pięty :)))
    Miałam podobne doświadczenia z innym balsamem. Gdzieś wyczytałam, że nie można tych balsamów nadużywać, bo skutek będzie odwrotny od oczekiwanego. Moje usta popękały i na ratunek przyszła mi Lanolina z Ziaji. W jeden dzień złagodziła popękane usta. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I love this kind of products and I use them a lot.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że właściwości nawilżające są tak słabe :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wygląda, zapach tez cudny, a nie działa odżywczo, no szkoda. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, ze się nie sprawdził ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor brzydki. Nie uzywam takich produktów. Stosuję błyszczyk do ust,ktory nie dosc,ze ładnie wygląda, nawilża dodatkowo usta i nic się z nimi nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie w tym jest problem z tymi owocowymi Pomadkami ochronnymi -barwią ust a ja za tym nie przepadam 😐
    Obecnie używam waniliowego balsamu do ust z Nivea
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahaha, będziesz miała jagodowe pięty! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiałam się nad kupnem, ale zrezygnowałam. Teraz tym bardziej. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też poszukuję jakiegoś dobrego balsamu do ust, bo zima im nie służy. Jagodowy brzmi kusząco, szkoda, że się nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Balsam jagodowy brzmi smakowicie, ale szkoda, że kiepsko nawilża, a to dla mnie najważniejsze w pomadkach i balsamach do ust.

    OdpowiedzUsuń
  17. Produkt nie wzbudza mojego zainteresowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Za to pięty będą jagodowe . Dobra alternatywa hihi ... Również miłego wieczoru .

    OdpowiedzUsuń
  19. W ogóle nie kojarzę marki. No i nie poznam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Very beautiful and subtle color!

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy Labello to nie jest po prostu Nivea?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy nie zaglebialam sie w etymologie marki :D

      Usuń
  22. Czy Labello to nie jest jakaś niemiecka werjs Nivea? Coś mi się kołacze po głowie w tym kierunku..

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślałam że lepiej się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurcze, a tak się zapowiadał fajnie;) Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  25. Uy lindo color lastima que no sea bueno. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytałam z zainteresowaniem i liczyłam na lepsze recenzje, a tu niestety- klops! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Marki nie znam chociaż zapach musi być obłędny! :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru