GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 30 stycznia 2019

2052. Przesyłka z BeautyBigBang, cz. 2!

Witajcie!

Dziś ponownie cuda z BeautyBigBang.

Oto co do mnie przybyło:

a) rozświetlacz:


Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Klik!

Zacznę od tego, że od jakiegoś pół roku jestem absolutną fanką rozświetlaczy.

Uwielbiam ten błysk i blask na kościach policzkowych, który dodaje głębi i wielowymiarowości każdemu.

Szczególnie lubuję się w takich rozświetlaczach, których "moc" widać od pierwszego maźnięcia.
Rozświetlacz z BeautyBigBang do takich właśnie cudaków należy.

Jest on tak napigmentowany i tak świetnie kolorystycznie dobrany, że aż samo patrzenie się nań wywołuje ciarki i dreszcze.

A efekt na policzkach?
Cudowna tafla rozświetlenia i ciepło błysku niczym promienie słoneczne.

Po prostu bajka i magia!

Produkt jest mega trwały i bez problemu wytrzyma cały dzień na kościach policzkowych bez osypywania się ani rolowania.

Jestem zakochana w tym produkcie.
To moje lśniące odkrycie tego roku.

Dla przypomnienia:

a) rozświetlacz: Klik!

I na koniec najlepsze!

Na hasło: KATHLE10 macie 10% zniżki przy zamówieniu:





Miałyście?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Nie miałam, ale muszę przyznać, że jest bardzo ładny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie rozświetlacze tylko na wyjścia...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używam za często rozświetlaczy bo mam naturalnie tłustą cerę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Looks great 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. I love highlighters and that one is perfect!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ślicznie się prezentuje na policzkach 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam to samo z rozświetlaczami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się muszę przekonać w końcu do rozświetlaczy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja akurat nie używam rozświetlacza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście prezentuje się bardzo ładnie i efektownie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ese tono te va genial
    Besitos

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam , a może warto spróbować ? Twój wpis zachęca. Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie używam rozswietlaczy, ale Ten Twój mi się podoba ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcale nie dziwię się, że jesteś wielką fanką rozświetlaczy - wyglądają tak pięknie na twarzach:) I bardzo dobrze, że i ten z BeautyBigBang przypadł Ci do gustu i sprostował Twoim wymaganiom! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie. Ale trzeba to umieć nałożyć, żeby sztucznie nie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używam rozświetlaczy, ale dobrze wiedzieć, co wybierać na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozświetlacz u mnie musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W tej cenie wolę coś kupić w drogerii niż zamawiać z Chin ;)
    Ostatnio choruję na rozświetlacz Lovely.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny efekt daje ten rozświetlacz :) Ja dzisiaj właśnie przy ojazji zakupów w drogerii kupiłam kolejny do kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie wygląda :) Lubię rozświetlacze, ale niestety trzeba z nimi uważać, bo podkreślają wszystkie mankamenty.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam, ale coś czuję że warty testowania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozświetlacz <3
    Moje kosmetyczne serce woła - MUSISZ GO MIEĆ :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru