GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 17 kwietnia 2024

3310. O długich włosach słów kilka

 Witajcie!

Dziś czas na pogawędkę włosowej treści.

O długich włosach można powiedzieć wiele pięknych rzeczy. Są one symbolem kobiecej siły, delikatności i elegancji. Długie włosy kojarzą się z wolnością i naturalnym pięknem. Dodają pewności siebie i sprawiają, że każda kobieta czuje się jak bogini. Dzięki nim można eksperymentować z różnymi fryzurami i stylami, co sprawia, że każdy dzień jest pełen możliwości. 

Długie włosy to nie tylko element urody, ale także manifestacja indywidualności i wyraz osobistego stylu. W końcu, jak mawiają, "długie włosy, to siła kobieca".



Ja osobiście kocham mieć długie włosy i nie wyobrażam sobie, abym miała mieć fryzurę typu bob.
Obecnie walczę niestety z tzw. wiosennym wypadaniem włosów, ale liczę, że uda mi się szybko opanować sytuację.

A Wy jesteście team długie włosy czy krótkie?

Kathy Leonia

37 komentarzy:

  1. Lepiej wyglądam w długich, ale krótkie są jednak wygodniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam długie włosy zapuszczane od dziecka do ósmej klasy szkoły podstawowej. Potem, kiedy poszłam do szkoły średniej ścięłam je i teraz nie wyobrażam sobie, że na nowo miałyby być być długie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę długie włosy. Miałam kiedyś krótsze i to był błąd.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja lepiej wyglądam w krótkich włosach :)
    Mam kręcone włosy i bardziej się kręca właśnie, gdy są krótko obcięte :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I like both, but short hair is actually much more comfortable

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a beautiful photo! Oh, I am afraid I have always been team short. When I was younger it was wild and uncontrollable. My mother would fuss with it, and I was in a pixie by the second week of first grade. Still, I wanted it long and it had that ripple hippy chick vibe that needed to be in braids. But It was better to be in a bob which was long for me in high school. I keep mine very short now.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam też długie włosy i raczej nigdy nie obetnę się na krótko.

    OdpowiedzUsuń
  9. I always had long hair but now in old age my hair is shorter! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś jeżyka na głowie, fajnie mi było. Ale generalnie - długie. Z tym, że oskąd jestem na chemii to one przestały rosnąc. Są dokładnie takie same cały czas, ani pół centymetra. I coraz ich mniej....

    OdpowiedzUsuń

  11. I like your long hair, they suit you very well.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne masz te włosy :)
    Ja wolę półdługie- takie sięgające do klatki piersiowej, ewentualnie za.
    Krótkie niezbyt lubię, w długich źle się czuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Długie włosy marzenie - niestety mam zbyt błagie i nie wyglądają dobrze na mojej głowie. Mam więc wersję włosów do połowy szyi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tienes una melena muy bonita.
    Yo soy de las de pelo largo, o como mínimo melenita, pero corto no, pocas veces lo he llevado corto.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  15. Very beautiful Kathy..i like your style and your hair color ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. A mi tambien me gusta el pelo largo. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  17. Długie! Przy okazji przyszła mi na myśl piosenka "Noś długie włosy" zespołu Elektryczne Gitary. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne zdjęcie! :) Bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zdecydowanie jestem fanką długich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mimo dojrzałego wieku mam długie włosy. Jest wiele możliwości różnych fryzur . Nie widzę siebie w krótkich. Twoje są piękne i grube. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne włosy! Ja też wolę długie, ale ostatnio coś moje włosy są osłabione. :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne włosy! Ja mam tak liche włosy że muszę nosić krótkie.

    OdpowiedzUsuń
  23. whether worn down in flowing waves or styled up in intricate braids, long hair indeed empowers women to feel like goddesses, embracing their natural beauty and confidence...

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne masz włosy... ja miewałam różne długości na różnych życiowych etapach... teraz mam długie, poniżej linii ramion:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja noszę długie włosy. Po prostu lepiej sie w nich czuję i nie wymagają tyle pracy przy układaniu fryzury

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja team długie, ale moje rosną za łopatki, a potem stoją w miejscu 🙁

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tam nie uważam, że długie włosy są symbolem kobiecości 😅 zadbane i ładne włosy tak. A nie długie na siłę, zniszczone czy byle jakie. Ważne by pasowały do twarzy. Lepiej skrócić niz chodzić z postrzępionymi długimi "piórami".

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię mieć dlugie włosy, ale jak mi tylko zaczynają wypadać - ścinam i już.

    OdpowiedzUsuń
  29. Seu cabelo é lindo,
    você está linda na foto!
    Eu prefiro curto.
    Beijos!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja obecnie mam dość krótkie włosy, ponieważ tyle co odrosły mi po chemioterapii. Ale marzę o długich włosach, kocham eksperymentować z fryzurami. Kiedyś miałam długie do pasa.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie długie! W okresie nastoletnim nosiłam bardzo krótki bob, bo mam do dziś cieniutkie włosy. Moja mama uważała, że jak będę je regularnie ścinać, to z czasem odrosną mocniejsze. Wtedy patrzyłam na włosy koleżanek z klasy z zazdrością, teraz odbijam sobie te lata i noszę taką długość, jaka mi się aktualnie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo Ci zazdroszczę pięknych długich włosów. Widać, że bardzo o nie dbasz i znasz się na tym. Mnie lepiej pasują krótkie fryzury, a przynajmniej tak mi wszyscy mówią. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru