GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 15 kwietnia 2024

3309. Cuda z marki Glov Official!

 Witajcie!

Dziś czas na cuda marki @glov.official

Otrzymałam je go testów, dzięki uprzejmości @wizazpl

> rękawiczka do demakijażu i oczyszczania tylko przy użyciu wody:

Powyższa rękawiczka jest rewolucyjnym specjałem, który umożliwia skuteczne usunięcie makijażu i oczyszczenie skóry przy użyciu jedynie wody. Dzięki delikatnym włóknom mikrofibry rękawiczka skutecznie usuwa zanieczyszczenia, nawet z głębszych warstw skóry, nie podrażniając jej. To idealne rozwiązanie dla osób szukających naturalnych metod demakijażu, bez konieczności stosowania produktów chemicznych.




> wielorazowe puszyste płatki kosmetyczne w kształcie serca:

Wielorazowe płatki kosmetyczne to świetne, ekologiczne rozwiązanie dla codziennych rytuałów pielęgnacyjnych. Wykonane z miękkiego materiału, zapewniają delikatne oczyszczenie skóry twarzy, bez konieczności korzystania z jednorazowych płatków kosmetycznych. Dzięki swojemu wyjątkowemu kształtowi serca sprawią, że pielęgnacja stanie się nie tylko skuteczna, ale także przyjemna.




> ultrachłonny pielęgnacyjny turban do włosów:

Pielęgnacyjny turban jest produktem, który idealnie ułatwia codzienną pielęgnację włosów po kąpieli. Dzięki swojej ultrachłonnej strukturze turban szybko wchłania nadmiar wody z włosów, skracając czas schnięcia i zapobiegając uszkodzeniom mechanicznym. Dodatkowo, miękki materiał turbanu ogranicza elektryzowanie się włosów i sprawia, że są one bardziej gładkie i lśniące.





> wałek do kręcenia włosów bez użycia ciepła:

Wałek do kręcenia włosów to mój osobiste hit! Inowacyjne narzędzie, które umożliwia tworzenie efektownych loków bez konieczności korzystania z gorących urządzeń stylizacyjnych. Dzięki specjalnej konstrukcji wałka i jego materiałowi, włosy są delikatnie ułożone i utrzymują swoją formę przez dłuższy czas, bez szkodliwego działania wysokich temperatur. To doskonała alternatywa dla tradycyjnych metod stylizacji, chroniąca włosy przed uszkodzeniami termicznymi.




Współpraca reklamowa z @wizazpl

#klubrecenzentki

Co Was zaciekawiło najbardziej?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekaw jak sprawdzi się wałek do kręcenia włosów. Te serduszkowe płatki uroczo się prezentują. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. These look so wonderful! I love the hearts too. Thanks for this lovely review. Very inspiring!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podobają mi się płatki kosmetyczne w kształcie serca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki turban do włosów przydałby mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wałek mnie kusi. Bo to fajne i praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, ile fajnych produktów. Wałek do kręcenia włosów mnie szczególnie zaciekawił. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam krótkie włosy, więc wałek mi się nie przyda, ale te płatki są słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Today we have a range of products and accessories that make our necessary vanities easier.
    (ꈍᴗꈍ) Poetic and cinematographic greetings.
    💋Kisses💋

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohhh it looks nice
    Thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ohhh isn't that the natural hair curler? my friend is using it and it really worked nicely on her!

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko mnie bardzo ciekawi, ale te urocze serduszka szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Los corazones son muy bonitos y todo se ve muy útil.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  13. Te płatki kosmetyczne wymiatają. Świetne są. Kusząca oferta.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Geniales productos. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  15. such an effective way to remove makeup and cleanse the skin without the need for additional chemical products...

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ich produkty, a serduszka bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wałek do kręcenia włosów mnie zaciekawił najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie zaciekawiła ta rękawiczka do demakijażu! Daj znać czy się sprawdziła

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru