GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 5 października 2022

2992. Wypadanie włosów podczas mycia - październik 2022 r.

   Witajcie!

Dziś czas na jesienną aktualizację wypadania włosów podczas mycia.

Oto małe przypomnienie tego, jak wyglądało to wcześniej:

Zaczynamy od kwietnia 2013 r.:


Tu mamy luty 2014 r.:


Październik 2014 r.:


Styczeń 2015 r.:


Październik roku 2015:


Styczeń 2016 roku:



I kwiecień:



Październik:


Luty 2017:


I grudzień 2017 r:



Kwiecień 2018 r:



Maj 2020 r.:



Czerwiec 2020 r.:




I wrzesień 2020 r.:



Luty 2021 r.:



Maj 2021 r:



Wrzesień 2021 r.:



Październik 2022 r.:



Zastanawiacie się pewnie, czemu tak długo nie było postu z tej serii.

Ano temu, że od momentu publikacji ostatniej notki z wypadania, sporo się zmieniło.
Zaszłam w ciążę i w trakcie stanu tego włosy miałam w stanie idealnym i nie wypadały mi w ogóle.
Kudełki miały ciągle dobre dni, układały się same, lśniły jak diamenty i wyglądały jakbym codziennie chodzila do salonu fryzjerskiego.

Obecnie jestem już 4 miesiąc po porodzie i zaczęło mi się tzw. pociążowe wypadanie włosów.
Nie jest tego dużo, jak widzicie na zdjęciu raptem to kilka włosków, ale pojawiają się one systematycznie na grzebieniu i na ubraniach.

Podjęłam oczywiście kroki mające zapobiec dalszej włosowej ucieczce.
Biorę witaminę B, suplement diety mamaDHA oraz Falvit Mama.
Liczę, że taki arsenał będzie skutecznym panaceum na wypadanie włosisków.

A Wasze włosy jak się mają?

Kathy Leonia

PS. Standardowo, jak kogoś obrzydzają zdjęcia wypadniętych włosów, to proszę nie oglądać!

21 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, aby Twoje włosy nie wypadały. Moje na szczęście nie wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  2. En esta época el cabello cae bastante, esperando que pasen estos meses para que esto pase.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję,że problem nie będzie duży:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że będzie dobrze. Przypomniałaś mi tym wpisem o tabletce. Pozdrawiam, miłego dnia Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. On these dates my hair tends to fall out more.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też po ciąży wypadały włosy, ale szybko się to unormowało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sięgnij po kosmetyki do włosów, moja siostra używa czarnej rzepy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie włosy wypadają nadal, ale robię co mogę, żeby poprawić ich kondycję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Unfortunately, I did have a great hair loss after my first child. It was almost as shocking as the time I was with a friend at the hospital who had been in a car accident and was in such shock that when she looked back at her pillow and saw the mess of hair...she screamed. During the first pregnancy my hair had been so pretty and thick. But things evolve. Now I feel I have an old witch's hair.

    OdpowiedzUsuń
  10. W porównaniu ze mną to Tobie w ogóle nie wypadają i nie wypadały nigdy. ;p
    Czytałam, że mała ząbkuje. Podobno rewelacyjnie sie sprawdza przypieczona skórka z razowego chleba, lepiej niż przeróżne drogie preparaty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja stosuję wcierki i mam sporo baby hair 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Ugh... nie znoszę tej serii postów u Ciebie xD Brzydzę się włosami :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety wszystkie swiezo upieczone mamy ubolewaja nad problemem wypadania wlosow. Ja tez teraz widze, ze na jesien zaczyna sie znowu nieco wiecej, ale na szczescie wydaje mi sie to jeszcze w normie:D

    OdpowiedzUsuń
  14. My hair has been falling out a lot in the last few months. I still haven't found a solution to this :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja miałam okropny problem z wypadanie włosów, zanim zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne- potem problem wrócił, ale udało mi się go zażegnać z pomocą suplementów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie przy stresie więcej włosów wypada.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uy es terrible cunado se cae el cabello. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uy es terrible cuando se te cae el pelo. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  19. Es terrible cuando se cae el pelo. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w walce z wypadającymi włosami!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru