GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 8 sierpnia 2022

2958. Wielkie Zakupiska!

 Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto co zakupiłam ostatnio jako prezent dla samej siebie:





I w szczególe:

Puder:





Pomada do brwi:





Krem CC:




Na zakupy z tak wysokiej półki cenowej nie było łatwo mi się zdecydować.
Zawsze miałam jakieś inne, potrzebniejsze wydatki, zwłaszcza odkąd Mała jest z nami.

Natomiast z racji na lipcowe urodziny stwierdziłam, a co mi tam, należy mi sie taki prezent od samej siebie!

Dlatego też nabyłam same hity Internetów, czyli słynną pomadę do brwi Anastasia Beverly Hils, puder Laura Mercier oraz krem korygujący It Cosmetics.

Pierwsze testy tych mazideł już za mną i śmiało mogę rzec, że już wiem, czemu są takie drogie.
Jednak jakość robi swoje!

Tak więc za jakiś czas spodziewajcie się pierwszych recenzji.

A Wy co ciekawego ostatnio kupiliście?

Kathy Leonia

24 komentarze:

  1. Całe szczęście cena idzie w parze z jakością:) Ostatnio kupiłam odżywkę emolientowa Irys od Anwen.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale udane te zakupy! Ja mam zapas kosmetyków z Pure Box, dlatego na razie odpuszczam sobie zakupy. Do Zwierciadła dodają teraz świetne kosmetyki, więc jedynie na nie się skuszę w tym momencie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami trezba sobie zrobić taki prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. These sound amazing!
    Great review as always, Kathy.

    OdpowiedzUsuń
  5. I used that CC Cream two summers ago, and I liked

    OdpowiedzUsuń
  6. Puder i pomada to kultowe kosmetyki, o których wiele słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Ja już dawno nie kupowałam nic nowego, mam spore zapasy, które starczą na kilka miesięcy :D Z nowości to zakupiłam fajne dezodoro w lidlu. Zawsze tam kupuję ale pojawiła się letnia edycja z letnimi zapachami ^^ Fajne zakupy, miłego testowania :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. przyznam szczerze, żadnego z tych produktów nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Laura Mercier to chyba mydełko? Fajne prezenciki. Też czasem sobie takie robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great projects and beautifully presented! Have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wonderful finds! Always wanted to try the Laura one. Cool! Can't wait to see the results.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio kupiłam sobie puder z Hean Cosmetics. Ten z Laury miałam i też byłam z niego zadowolona.
    Poszalałaś na zakupach ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdobycze. Ja z kolei zaopatrzyłam się dziś w nowe książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No i słusznie, czasem prezent dla samej siebie trzeba zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę przyjemności dla siebie wskazane. Pozdrawiam serdecznie 🌺🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic sobie ostatnio nie kupiłam, oprócz kwiatów do ogrodu :) A tak na serio, to czekam na Twoją recenzję, jestem ciekawa tych "górnopółkowych" produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Parabéns pelos produtos maravilhosos minha querida amiga. Uma excelente tarde.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  20. Здравствуйте, Кэти! Обязательно нужно побаловать себя, особенно в день рождения. Поздравляю с прошедшим Днём рождения и отличными покупками!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej jej jestem bardzo ciekawa opinii tego pudru i tej pomady 😃

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru