GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 9 grudnia 2021

2819. Lirene BB nawilżający krem BB.

 Witajcie!

Dziś czas na buzi zmatowienie.

Będę mówić o Lirene BB nawilżający krem BB.

Słowo od producenta: "Krem tonujący Lirene BB dostarczy Twojej skórze potrzebnej dawki nawilżenia i jednocześnie pokryje ewentualne niedoskonałości.

Właściwości:

  • dostarcza skórze potrzebnego nawilżenia
  • ujednolica koloryt skóry
  • przebadano dermatologicznie

Sposób użycia:
Nanieś codziennie rano na czystą skórę twarzy i dokładnie rozsmaruj."

Produkt w okazałości:





Od producenta:





Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Na buzi:



Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt można znaleźć na stronie Notino.pl, gdzie kosztuje ok. 20 zł

Zapach: delikatny, lekko kwiatowy.
Konsystencja: fluidowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie czarnej plastikowej tubki, z białymi napisami od producenta. Pojemność: 30 ml.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad pół roku używania.

Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że podkłady z Lirene należą do mazideł, które zużywam wręcz do ostatniej kropelki - przecinając plastikową tubką - i ubolewam, gdy się skończą... Formuła, właściwości i odcienie tychże gagatków są bowiem dla mnie idealne i jakby trafione w punkt. Wiem także, że gdy wybiorę podkład tej firmy, to obiecany kolor Beige pozostanie odcieniem skóry i nie zacznie oksydować na buzi w jakąś egzotyczną pomarańczkę. Tym bardziej, że składniki zawarte w formule produktu, m.in. kwas hialuronowy i witamina C, dadzą naszej skórze dodatkowe właściwości pielęgnacyjno-upiększające. Dlatego też, efekt, jaki podkład daje, jest po prostu genialny. Już jedna warstwa produktu, pozostawia moją twarz świeżą i ładnie wyglądającą na ok. 7-8 godzin. Fluid zawsze nakładam gąbeczką, która wszystko ładnie uklepuje i wyrównuje. Dzięki temu nic mi się nie waży ani nie ciastkuje w ciągu dnia, gdyż nie mam tzw. nierównych placków mazidła, tylko jednolitą powierzchnię. Uważam, że powyższy podkład jest naprawdę godny zaufania, gdyż ładnie wyrównuje koloryt, jest wydajny, nie zapycha ani nie podrażnia i można go spokojnie stosować również jako bazę pod cienie na powieki. Polecam wszystkim gorąco fluidy z Lirene. Na pewno je polubicie tak jak ja!
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

46 komentarzy:

  1. Kathy, I am so glad for you! You will be Mummy soon! Take care of yourself!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mialam, ale chetnie bym wyprobowala 🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. tego nie miałam akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This products so soft and natural are adorable!

    OdpowiedzUsuń
  5. Glad you enjoyed this product. Have a great day, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. I haven't used this in a good long while. Looks good.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie miałam pojęcia, że oni mają taki krem BB w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego produktu, ale jak się na niego natknę, to przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. na ę pogodę to wymarzony produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wygląda na skórze, z chęcią bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, ale czuję się zachęcona, by dać kiedyś szansę temu kremowi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing review
    thanks for sharing
    Have a nice day ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Koleżanka mi o nim oststnio mówiła, że fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wolę tradycyjne podkłady niż kremy bb.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze przyznam że na twarzy prezentuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super że tak wysoką ocenę dostał:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się efekt jaki zapewnia. Chyba się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  19. It seems a good product.
    Have a great weekend my dear Kathy.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  20. Krem bb dobrze jest używać na lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W przypadku mojej cery dobór najlepszego kremu BB graniczy z cudem. Narazie mam pewien wybór i się go trzymam. O tym z Lirene nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello!! it looks really good, thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam o nim, ale chętnie się za nim rozejrzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam, ale mam swojego ulubieńca i go nie chce już zmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Boa tarde. Parabéns pelo seu excelente trabalho.

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja nawet nie ogarnęłam, że Lirene ma taki BB :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam tego kremu BB, ale chętnie przetestuję :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jednak wolę mocne krycie, więc do kremów BB się nawet nie przymierzam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam tego kosmetyku i nawet nie kojarzę, bym sięgnęła kiedyś po podkłady Lirene. Kremy BB używam wiosną i latem, więc może wtedy przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dawno nie miałam podkładu od Lirene 😀

    OdpowiedzUsuń
  31. Naturalny efekt, bardzo to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Od lat stosuję fluid Lirene Perfect Tone... uwielbiam go. Z chęcią wypróbuję więc ten krem BB.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaciekawiłaś mnie nim . Może kiedyś sięgnę 😁

    OdpowiedzUsuń
  34. I don't know the brand, but its look good...

    nice review....

    OdpowiedzUsuń
  35. O produto me parece muito bom!
    Parabéns pela gravidez!

    (✿◕‿◕✿)

    OdpowiedzUsuń
  36. Beautuful cover up with BB cream, smooth. Love it.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru