GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 18 października 2021

2787. Kalendarze adwentowe z Notino.pl!

 Witajcie!

Dziś czas na kolejną odsłonę kalendarzy adwentowych.

Tym razem skupimy się na asortymencie mojego ulubionego Notino.pl

Oto moje ulubione kalendarze.

a) Essence Made With Love DIY kalendarz adwentowy:


b) Catrice Advent Calendar DIY kalendarz adwentowy:

c) Essie Nails kalendarz adwentowy (do paznokci):

d) Makeup Revolution Advent Calendar 2021 kalendarz adwentowy:

e) Souletto Advent Calendar 14 Days  kalendarz adwentowy:



A Wam coś z powyższych kalendarzy wpadło w oko?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. Ja nie kupuję kalendarza adwentowego, ale na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. They're all interesting.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zacząć interesować się tematem kalendarzy adwentowych.

    OdpowiedzUsuń
  4. They all looks gorgeous! Have a great week, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. I like these kalendars, bring you a surprise everyday

    OdpowiedzUsuń
  6. w tym roku kusi mnie nieco herbaciany kalendarz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nauczona doświadczeniem z poprzedniego roku, zapewne będę polować na kalendarze adwentowe po świętach;) Na wyprzedażach można je kupić po ułamku ceny dzisiejszej. I fakt, nie ma tej magii otwierania okienko po okienku... ale jeżeli chodzi nam tylko o zawartość, to w sumie to dobre rozwiązanie;)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kalendarze adwentowe. Muszę jakiś sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam szczerze ze podoba mi siw sam. Pomyśl na takie kalendarze, ale nie wiem czy siw skusze na jakis. Pomyślę

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się nad tym, na jaki kalendarz skusić się w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po kosmetyczne kalendarze raczej nie sięgam, ale herbatkowy chętnie by przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  12. I never have enough nail polish...=) essie always a stand out❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja muszę sobie w końcu jakiś sprawić w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wahałam się nad tym pierwszym ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie spoko, ale najwięcej magii świąt wyczuwam pod numerem 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne są, ale to nadal nie to czego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Adoro esta web, yo este año he cogido el de catrice
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten drugi kalendarz mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello!! these look so pretty!!

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  20. W zasadzie to fajnie, że już są te kalendarze, bliżej konca roku. ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Catrice Advent Calendar DIY is an amazing calendar.
    Very lovely and amazing as a gift ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful advent calendars. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam kiedyś z Yves Rochere. Fajne było otwieranie prezentowprzez miesiąc :) ale w tym roku mam zamiar zrobić coś innego: przygotować zadania, sentencje i prezenciki dla siebie i siostry. Będzie radość urodowo-intelektualno-kulturalna 💕

    OdpowiedzUsuń
  24. Eee, kalendarze raczej mnie teraz nie interesują :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kalendarz z Essence wpadł już w moje łapki ;) Oczywiście z Notino ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bym chciała mieć kalendarz adwentowy z kosmetykami do włosów albo przyborami do rysowania 😁

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru