GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 14 października 2021

2786. Guess by Marciano woda perfumowana dla kobiet

 Witajcie!

Dziś czas na coś miłe pachnącego.

Będę mówić o Guess by Marciano woda perfumowana dla kobiet.

Słowo od producenta: "Podkreśl swoją elegancję urzekającym zapachem łączącym świeżość owoców ze zmysłowymi, orientalnymi akcentami. Woda perfumowana Guess by Marciano to intrygujący damski zapach, który rozbudzi twoją kobiecość.

  • owocowo-kwiatowy zapach z orientalną podstawą
  • dla eleganckiej kobiety
  • sprawdzi się najlepiej w chłodniejszych miesiącach

Skład zapachu:
Górne tony zapachu otwierają się świeżymi owocowymi nutami grejpfruta i caramboli z dodatkiem kardamonu, który dopełnia wyjątkowe curacao. Kwiatowe serce rozkwita subtelnym aromatem jaśminu, kwitnącej piwonii i urzekającego wiciokrzewu. Głębia zapachu pobudzi twoje zmysły subtelnie drzewną nutą piżma oraz słodkim, delikatnym aromatem wanilii."

Produkt w okazałości:





Od producenta:



Otworek:


 Szczegóły:

Cena i dostępność: powyższy produkt można znaleźć na Notino.pl za ok. 100 zł (w promocji ok. 86 zł)
 Zapach: waniliowy, kardamonowy.
 Konsystencja: perfumowa.
 Opakowanie i pojemność: fikuśna, ścięta po bokach szklana buteleczka z plastikowym korkiem i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 100 ml.
  Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na rok używania.
  Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że kocham kwiatowe, mocne wonie. To dla mnie najlepsza kompozycja zapachowa i najchętniej bym się psikała tylko takimi perfumami. Ale czasami, zwłaszcza w chłodne i zimne dni, mam ochotę na coś bardziej słodkiego, co otuli mnie jak ulubiony kocyk z dzieciństwa. Takim właśnie miłym przytulaczem jest specyfik by Marciano od Guess. Powyższy zapach to kwintesencja swojskości i ciepła domowego ogniska. Te perfumy pachną bowiem jak ciepły, dopiero co wyjęty z piekarnika waniliowy placek z rodzynkami i kremem budyniowym. Na samym początku, po rozpyleniu produktu, wyczuwalna jest orientalna nieco nuta kardamonu, która z upływem czasu mocno łagodnieje, przechodząc w świeżość jaśminu i słodycz wanilii. Perfumy, nie są zbytnio nachalne i raczej bliskoskórne, wyczuwalne przez otoczenie przez ok. 6 godzin. Uważam, że jest to dobry zapach dla młodszych osób, które nie lubię ogoniastych perfum i preferują wonie delikatniejsze, bezpieczne dla nosa. Ja obecnie mam fazę na tego typu pachnidła i myślę, że w sezonie jesień/zima będę często po Marciano sięgała. Polecam.
 Ocena: 4/5


Miałyście?

Kathy Leonia

48 komentarzy:

  1. nuty zapachowe idealne na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is a gorgeous fragrance. I got a sample in a magazine. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. I should try it
    If I find it, i will tell you back.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna buteleczka. Zapach musi być cudowny, szczególnie jak go porównałaś do świeżo upieczonego ciasta z rodzynkami i budyniem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I haven't tried this one. Thanks for the recommendation!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez szaleję jesienią z zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zdecydowanie fanką zapachów owocowych, kwiatowe mnie drażnią 😆

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie ta nuta zapachowa to raczej na 3 z racji tego, że zapach grejpfruta jednak nie każdemu może odpowiadać. Jest trochę nazbyt intensywny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa zapachu tej wody perfumowanej :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Guess is Guess...
    Kisses, my dear friend.

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing review
    thanks for sharing
    kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Flakon nie skradł mojego serca, pewnie nie zwróciłabym uwagi na ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hola kATHY!
    Nunca probe Guess pero me encantan las fragancias flores y frutales pero que se sientan suavemente sus aromas. Voy a probarlo.
    Un placer llegar atu blog. Te sigo.
    Te mando un abrazo desde Buenos Aires!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej wody. Na razie nic nie kupuję , bo mam spory zapas perfum. Pozdrawiam serdecznie 🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍄🍄

    OdpowiedzUsuń
  15. Your description of the eau de pefume is... poetry in motion.
    Fancy bottle, but I'm not sure I'd like the vanilla smell, and the fruity floral composition. I tend to use floral products mainly.

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę przyznać, że czuję się tym zapachem bardzo zaciekawiona. ;) Mógłby mi się spodobać. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. if only I could smell this perfume from here ....hehehe

    OdpowiedzUsuń
  18. I adore perfumes. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo lubię zapachy guess, ale tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  20. No lo conocía pero me interesa. Besos

    OdpowiedzUsuń
  21. Oby było tak jak pisze producent. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie sprawdzę jak pachnie, bo być może to też zapach dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś dla mnie, uwielbiam słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oooo piwonia brzmi bardzo kusząco, a i ja lubię inne zapachy latem, inne zimą, więc coś czuję, że to mogłoby być coś dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrych perfum nigdy za wiele :) Z chęcią bym je wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć!
    Uwielbiam perfumy, ten z powodu tego, co mówisz, przykuł moją uwagę, mam kilka tej marki i prawda jest taka, że ​​są doskonałe.
    Pozdrowienia i dobry weekend!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tych perfum wcale, mam nadzieje że uda mi się je gdzieś powąchać bo nie do końca chciałabym je kupować w ciemno

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam go, ale nabrałam ochoty na powąchanie!

    Przekonałaś mnie tym porównaniem do placka waniliowego z rodzynkami i kremem budyniowym, i jeszcze z kardamonem. O losie! :-)
    Nie jem słodyczy, to chociaż sobie powącham! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie opisałaś zapach :D Niby prosta butelka, a perfumy mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tego zapachu ale zapachu Guess uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam, ale buteleczka przypomina mi takie dawne klimaty :D
    Pozdrawiam Kolorowo i zapraszam do konkursu u mnie na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hum...gostaria de sentir o cheiro deste perfume agora...
    Parece bom!

    🤩🤩😍

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię markę jako odzieżową, ale perfumy wolę inne❤

    OdpowiedzUsuń
  34. Hello!! this looks nice.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  35. I'm all for a vanilla-based scent. The bottle is lovely and looks even more so staged with the orchid. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru