GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 3 grudnia 2020

2559. Avon Rare Flowers Night Orchid woda perfumowana dla kobiet

 Witajcie!

Dziś czas na zapach.

Będę mówić o Avon Rare Flowers Night Orchid woda perfumowana dla kobiet.

Słowo od producenta: "W tej wyjątkowej kompozycji zapachowej udało się uchwycić połączenie delikatności i siły, charakterystyczne dla każdej kobiety. Woda perfumowana Avon Rare Flowers Night Orchid odkryje Twoją wyjątkowość, podkreślając jednocześnie kobiecą charyzmę i czar.

  • zapach kwiatowy
  • zapach drzewny
  • dla kobiety pełnej temperamentu i energii
  • zapach odpowiedni na co dzień
  • ciepła kompozycja zapachowa, doskonała na chłodniejsze miesiące.

Głowa
różowy pieprz, bergamotka, pomarańcza, grejpfrut
Tzw. środkowe nuty - serce zapachu ujawnia się po kilku minutach, po ulotnieniu się nut głowy. Dominuje przez ok. 2-3 godziny.
Serce
czarna orchidea, konwalia, gardenia, jaśmin, frezja
Tzw. dolne nuty - ostatnia, najdłużej trwająca faza zapachu. Utrzymuje się od ok. 4 godzin do nawet całego dnia.
Podstawa
piżmo, kaszmir, cedr, drzewo sandałowe
Grupy zapachów
kwiatowe."

Produkt w okazałości:











Otworek:


Szczegóły:

Cena i dostępność: perfumy znalazłam na Notino.pl za ok. 50 zł.
Zapach: ciepły, kwiatowy.
Konsystencja: płynna.
 Opakowanie i pojemność: pojemnik szklany, prosty, w tonacji fioletowej ze złotymi napisami od producenta i fikuśną nasadką na zakrętkę. Pojemność: 50 ml.
 Wydajność: bardzo dobra. Produktu wystarczy na jakiś rok regularnego psikania.
Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że do pachnideł z Avon mam wielki sentyment; to były bowiem moje pierwsze perfumy, jakie sobie kupowałam na studiach za własnoręcznie zarobione pieniądze ze stypendium. I tak latka mijały, ja dorastałam - a wraz ze mną moja obsesja perfumeryjna - i rok w rok testowałam coraz to nowe wonie innych marek. Teraz co prawda rzadziej już sięgam po zapachy Avon - wszak moja kolekcja liczy sobie ponad 40 flakonów różnorakich firm - ale nieustająco węszę i oczekuję niecierpliwie na nowości od Avon.  Dzięki tym moim poszukiwaniom, trafiłam teraz ostatnio na Rare Flowers Night Orchid. I zakochałam się w tym kwiatowo-słodkim koktajlu doznań. Po rozpyleniu perfum, najpierw mocno wyczuwalne są upajające frezja z konwalią, które następnie nabierają świeżości, przygarniając do swego boku rześkość grejpfruta i słodkość pomarańczy. Na sam koniec dochodzi mój ukochany ciężki akcent w postaci piżma przyprawionego szczyptą luksusowego kaszmiru oraz drzewnym cedrem. Zapach Rare Flowers j
est niczym otulający kocyk, który przesiąkł aromatem ciepłych, letnich dni w ogrodzie pełnym kwitnącego kwiecia. Woń ta relaksuje, dodaje otuchy i pielęgnuje zmysły. Warto wspomnieć, że perfumy są mocne i trwałe; na skórze wyczuwam je ok. 8-10 godzin, a na ubraniach do 3-4 dni. Jako ciekawostkę jednak dodam, że produkt zbiera mnóstwo komplementów i uśmiechów od nieznajomych osób, czy to w MPK czy na ulicy. Wiele razy spotkałam się z nieśmiałym zapytaniem o to, czym tak ładnie pachnę. Polecam bardzo mocno, szczególnie teraz na ten jesienny czas.
 Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy i Leon

46 komentarzy:

  1. Avon has really good fragances!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego zapachu ale flakonik mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Avon always has good perfumes. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. That sounds very interesting! i would like to try:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne. Mogłyby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo jestem ciekawa tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  7. It looks very femenine, and packaging is wonderful

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam okazje wąchać w katalogu, naprawdę ładny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam perfumetkę, czasem używam, szczególnie w zimne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś ich perfumy mnie nie przekonują . Mimo to super opisałaś zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ją :) Totalnie nie mój gust. Ogólnie z serii Rare przekonuje mnie tylko wersja Gold :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I would like go try this parfumee 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za kwiatowymi zapachami. Wolę bardziej egzotyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny flakon! Nie wiem jak to jest możliwe, że do tej pory nie miałam ani jednego zapachu od Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I love perfumes! Thank you very much for amazinf review and lovely photos )

    OdpowiedzUsuń
  16. Ło jeżu-40 flakoników??😱
    Nie miałam tego zapachu ,ale chyba się na niego skuszę 😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że zdecydowanie przypadły by mi do gustu. Lubię takie cięższe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kwiatowe zapachy, ale tego nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne opakowanie, a i kombinacja zapachowa bardzo zachęcająca, zwłaszcza w obliczu Twojej satysfakcji za sprawą używania tego pachnidełka. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mialam, ale zachęciłaś mnie do sprawdzenia tego zapachu. Lubię takie otulające zapachem perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny musi być ten zapach! Śliczny flakonik ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiedziałam, że Avon jest na Notino.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny flakon, przed zakupem musiałabym sprawdzić zapach na jakiejś próbce.

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mam słabość do zapachów z Avonu. Będę miała na uwadze ten wariant.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam, ale zapach wydaje mi się bardzo ciekawy, może uda mi się go sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks for the recommendation. I adore perfumes. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś bardzo często zamawiałam produkty z Avonu, teraz trochę o nim zapomniałam. Ładny flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  28. oooo, chyba sobie dopiszę do listy prezentowej :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Sam flakonik bardzo przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dawno nie zamawiałam niczego z Avonu. Perfumy mają przepiękny flakonik, a po Twoich zachwytach, sądzę,że zapach jest równie piękny. Chętnie się nim otulę :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy raz o nich słyszę. Ciekawe jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie bym wypróbowała. Flakonik prześliczny a zapachu jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z tego co piszesz to pachną pięknie, skoro nawet jesteś zaczepiana i pytana o nie :).

    OdpowiedzUsuń
  34. good brand with good quality perfume.
    Have a great weekend

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam kwiatowe zapachy
    Opakowanie produktu jest bardzo dobre, wygląda luksusowo.
    Dziękuję za rekomendację perfum
    Miłego weekendu
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  36. Swego czasu bardzo lubiłam zapachy z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie prezentuje się flakonik tych perfum :D
    Jestem ciekawa zapachu :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaka mają urocza buteleczkę. Chętnie powąchałabym te perfumy, muszą pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam jeszcze tego perfumka, ale ma ładny wygląd i na pewno też super pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru