GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 1 grudnia 2020

2557. Loreal Paris Double Extension wydłużający tusz do rzęs

 Witajcie!

Dziś czas na rzęs wydłużenie.

Będę mówić o L'oreal Paris Double Extension wydłużający tusz do rzęs.

Słowo od producenta: "Wydłużający tusz do rzęs L’Oréal Paris Double Extension w pierwszym kroku wzmocni Twoje rzęsy, przygotowując je do nałożenia koloru, a w drugim kroku pięknie je podkreśli. Efekt to nieskończenie długie i perfekcyjnie rozdzielone rzęsy.

Właściwości:

  • wydłuża rzęsy nawet do 80%
  • precyzyjnie rozdziela rzęsy
  • pielęgnuje, chroni i wzmacnia
  • nie rozmazuje się i nie tworzy grudek
  • odpowiedni także do wrażliwych oczu i dla osób noszących szkła kontaktowe

Skład:

  • ceramid R i D-pantenol – chronią i wzmacniają rzęsy
  • testowany oftalmologicznie

Jak stosować:
Najpierw nałóż na rzęsy bazę (krok 1). Następnie obróć tusz i bezpośrednio po pierwszej aplikacji nałóż warstwę tuszu (krok 2). Szczoteczkę przykładaj do nasady rzęs i przeczesuj je ku górze."

Produkt w okazałości:






Baza:



Tusz:



Na oku:




 Szczegóły:

Cena i dostępność: powyższy tusz kupiłam na Allegro za ok. 40 zł.
 Zapach: tusz pachnie tuszowo.
 Konsystencja: tuszowa.
 Opakowanie i pojemność: czarno-czerwony plastik z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 2 x 6 ml.
  Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy używania.
  Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że maskary z Loreal darzę miłością już od kilku lat. W swoim kosmetycznym żywocie wypróbowałam już kilka różnych, czarnych mazideł do rzęs z tej firmy, ale moim niekwestionowanym ulubieńcem od nich jest Loreal Telescopic. Czy Double Extension okazał się równie zacnym produktem? Ano myślę, że zasłużył na godne, drugie miejsce na podium tuszowym! Specyfik polubił się bowiem z moimi rzęsami; biała baza ładnie włoski otulała i podkręcała, a samo czarne mazidło dobrze je zagęszczało i wydłużało. Początkowo co prawda, na widok tych dwóch ogromnych szczot, się nieco wystraszyłam - czy a nuż sobie gałki ocznej nie wydłubię - ale wystarczyło kilka prób malowania i wszystko już potem szło gładko. Formuła tuszu jest bardzo przyjemna, nie tłusta, ani nie wodnista, a biała baza nie zbiera się w grudki. Dzięki temu duetowi, spojrzenie staje się wyraziste, nabiera głębi, a włoski są wydłużone i widoczne. I to wszystko można osiągnąć dosłownie w kilka sekund, przy użyciu li dwóch warstw specyfiku! Warto dodać, że tusz nie rozmazuje ani nie kruszy się w trakcie dnia. Nie musimy się zatem martwić o efekt pandy pod naszymi oczami. Wspomnę, że tusz nie podrażnił ani ni uczulił mnie, mimo że mam wrażliwe oczy i noszę soczewki kontaktowe. Uważam, że produkt Double Extension jest wart wypróbowania. Tylko uważajcie na te szczoty i postępujcie z nimi ostrożnie..
 Ocena: 4/5


Miałyście?

Kathy Leonia

38 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tego tuszu. Całkiem niezły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam podobny tusz ale chyba z avonu. Ale przyznam, że mam ochotę by wrócić do tego rodzaju podwójnych tuszy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mi się skończy aktualny, chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę tego gagatka ;)
    Wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie zagęszcza rzęsy. Fajnie, że ma bazę. Ostatnio lubię korzystać z takiego preparatu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt na rzęsach rzeczywiście fajny ;) ja nawet nie wiedziałam, że jest taka maskara to opakowanie widzę pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wydłużył. Pozdrawiam cieplutko 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  8. Looks good, thanks! Have a good and safe day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam i podobnie jak TY oceniam ten produkt całkiem pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż oka! Tego kosmetyku nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wygląda na rzęsach! Miałam kiedyś wersję w granatowym opakowaniu i wspominam go pozytywnie. Tusze L'Oreal zazwyczaj trzymają klasę.

    OdpowiedzUsuń
  12. dawno nie miałam tuszu złożonego z dwóch, przydałaby mi się jakaś baza , fajny patent

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego produktu jeszcze nie miałam, może kiedyś wpadnie w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze tego tuszu, ale od dawna mam ochotę na tusz z dwiema końcówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt na rzęsach super :) Pierwszy raz widzę ten tusz

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno wypróbuję go u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny efekt, lubię tusze z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiałam się jak się sprawdza ten tusz do rzęs, ale widzę, że dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Może też wypróbuję, jeśli trafię na fajną promocję. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na początku stosowanie tego wydawało mi sie "upierdliwe". Najpierw baza, potem tusz. Chyba niesłusznie bałam się tego produktu

    OdpowiedzUsuń
  21. Często sięgam po tusze Loreala, chociaż tego jeszcze nie miałąm. Efekt faktycznie robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tego tuszu. Ważne, że się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  23. Unikam tej firmy bo dla mnie ich produkt chemia śmierdzą. Mimo to jak zawsze lubię czytać Twoja recenzje .

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  25. wow you have a beautiful eye!

    OdpowiedzUsuń
  26. Tego nie miałam, ale bardzo lubię ich tusze. Moim ulubieńcem jest False Lash Wings :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię tusze L'oreala, ale jakoś nie przekonują mnie te z białą abzą właśnie. Chociaż efekt ładny.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru