GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 22 kwietnia 2019

2119. Loreal Color Rich La Palette Ombree

Witajcie!

Dziś czas na oczu przyozdobienie.

Będę mówić o Loreal Color Rich La Palette Ombree.

Słowo od producenta: "Paletka do makijażu oczu L’Oréal Paris Color Riche La Palette Ombrée to nowe możliwości wykonania najbardziej efektownych wersji makijażu oczu.


Właściwości:
  • długo się utrzymuje
  • umożliwia bardzo zróżnicowany makijaż
  • podkreśla oczy
Skład:
  • lusterko
  • aplikator."

Produkt w okazałości:








Cienie w pełnej krasie:




Na dłoni:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w kalendarzu adwentowym Loreal 2018 r. Normalna cena tej paletki to ok. 70 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: typowa dla cieni do powiek.
Opakowanie i pojemność: opakowanie a'la kasetka z lusterkiem, w tonacji czarno-białej z białymi napisami od producenta. Pojemność: 7 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok malowania się.

Działanie: kiepskie. Zacznę od tego, że nigdy nie miałam cieni do powiek z marki Loreal. Testowałam ich pudry, maskary, pomadki, róże, eyelinery, ale nigdy nic do barwienia powiek. Dopiero, gdy wpadł mi w ręce kalendarz adwentowy z Loreala, trafiłam na ichniejsze cienie do powiek. I od samego początku miałam do tego produktu mieszane uczucia. Z jednej strony, gama kolorystyczna i próbniki wszystkich cieni na dłoni wydawały się naprawdę fajne i kuszące do użytkowania. Z drugiej jednakże strony, samo nakładanie specyfików na powiekę sprawiło, że straciłam kompletnie zapał do stosowania tej paletki... Co z tego, że cienie na dłoni prezentują się okazale i ich pigment jest naprawdę solidny, podczas gdy w próbie stworzenia makijażu, dowolny cień nabierany pędzlem jest dosłownie niewidoczny i potrzeba kilku dobrych minut, aby cokolwiek z niego wydobyć.. Ten sam minus pigmentacji jest widoczny podczas rozcierania i łączenia odcieni ze sobą. Nie będę zbytnio się rozwodzić nad tym i rzeknę po prostu, że jeden cień rozcierany w drugi tworzy ohydne, nieestetyczne plamy, które nijak nie chcą się potem zakryć. Co do trwałości makijażu, tu też bez szału - z bazą ok. 8 godzin, bez bazy - 3 godziny. Cienie mnie nie podrażniły, ani nie uczuliły, ale niemiłosiernie się osypywały, ciężko się z nimi pracowało i - co najważniejsze - ich cena w stosunku do jakości jest mniej niż zerowa. Nie polecam.

Ocena: 2/5

Miałyście?

Kathy z Leonem

26 komentarzy:

  1. Szkoda, że cienie na oku są słabe, bo kolory są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Love those pretty colours, dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, kolory ładne, szkoda, że się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory naprawdę fajne, nigdy nie miałam cieni tej marki to nie wiem jak z jakością, ale raczej kupować nie będę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio ta marka rozczarowała mnie podkładem i pomadka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory ładne, szkoda tylko, że na powiece nie są intensywne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Średnio mi sie podoba ta paleta..Kolory nie bardzo moje, maty po które też bardzo rzadko sięgam. A jak jeszcze piszesz, że jest problem z rozcieraniem i blendowaniem i mamy średni efekt na oku - to ja podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. What a pity, this brand should have more quality!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno nie będę polecać w takim razie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie jestem przekonana do tej marki, rzadko mi się coś od nich sprawdza ;x
    Szkoda że się zawiodłaś, bo kolorki ma ładne :(
    Buziaki i zapraszam na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  11. nie moja kolorystyka, szkoda, ze paleta nie okazała się hitem

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam inną paletkę Loreal, ale też nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. bütün renkleri ayrı güzel trend pallette :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory fajnie, ale spodziewałam się, że lepiej wypadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety mnie ta paleta nie zachwyca .

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że takie średnie :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zwariowałabym jakby mi się coś osypywało.

    OdpowiedzUsuń
  18. totalnie nie moja kolorystyka :( więc nawet bym się nie skusiłas

    OdpowiedzUsuń
  19. What a pity!!! The colours are so nice, but if are not good in the practice... =(

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiam się czy Loreal jeśli chodzi o kolorwke ma jakikolwiek dobry kosmetyk.
    Ja mam pomadke i podkład i są okropne.
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten una buena semana y gracias por la advertencia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety- nie widzę w tej palecie kolorów dla mnie...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru