GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 15 lipca 2024

3335. Ajona Koncentrat do zębów, dziąseł i języka

Witajcie!

Dziś czas na zdrowe zęby i dziąsła.


Słowo od producenta: "Podstawowymi przyczynami próchnicy, zapalenia dziąseł, paradontozy oraz nieświeżego oddechu są szkodliwe bakterie. AJONA neutralizuje te bakterie, korzystając ze swoich specjalnych środków antybakteryjnych, zwalczając przyczyny tych problemów zanim one powstaną. 

Regularne szczotkowanie zębów pastą AJONA usuwa płytkę nazębną i kamień, skutecznie chroniąc przed próchnicą, zapaleniem dziąseł i paradontozą, jak również zapobiegając rozwojowi szkodliwych kolonii bakterii oraz nieświeżemu oddechowi. 

AJONA jest pięć razy bardziej skuteczna niż tradycyjne pasty do zębów (zgodnie z oficjalnymi informacjami na opakowaniu). 

Producent rekomenduje oszczędne stosowanie tego produktu, ponieważ AJONA Stomaticum to skoncentrowana pasta do zębów. Mała ilość pasty wielkości grochu wystarcza do skutecznego czyszczenia zębów."

Produkt w opakowaniu:



Od producenta:



Skład:




W okazałości:



Otworek:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w limitowanym pudełku #Royalty 9 od Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.
Zapach: świeży.
Konsystencja: pasta do zębów.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe w czerwieni i bieli napisów od producenta. Pojemność: 25 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Taki specyfik starczy na rok użytkowania.
DziałanieZacznę od tego, że zdrowe i zadbane zęby to moja wizytówka. Nic tak nie dodaje pewności siebie, jak posiadanie śnieżnobiałego uśmiechu. Dlatego też bardzo ucieszyłam się, gdy zobaczyłam powyższy specjał w najnowszym pudełku Pure Beauty. Wiele bowiem dobrego słyszałam wcześniej na temat Ajony, także nie mogłam się wprost doczekać pierwszego użycia specyfiku. Jakie są więc moje wrażenia? Ano jestem tym koncentratem absolutnie zauroczona! To bardzo dobry jakościowo produkt, który skutecznie czyści nasze zęby, dając przyjemne uczucie świeżości. Warto tu zaznaczyć, że Ajona dzięki swoim antybakteryjnym właściwościom, jest także idealna dla osób borykających się z różnymi, tzw. dziąsłowymi problemami. Kolejny plus? Przyjemny, delikatny smak, dzięki któremu przez wiele godzin mamy zapewniony świeży oddech. Najbardziej jednak jestem zaskoczona wydajnością Ajony, gdyż do porządnego umycia zębów i języka wystarczy objętość produktu równa wielkości łepka od szpilki. Na koniec wspomnę jeszcze, że koncentrat mnie nie podrażnił, ani nie uczulił. Na pewno kupię go ponownie! Polecam serdecznie. 
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. Hola! No conocia la marca, gracias por la recomendación. Besos

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć, że jest taki produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice to know about this one, but I'm not sure I can find it here. Great review!

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę miała go na uwadze przy najbliższych zakupach.

    OdpowiedzUsuń
  5. I have never used this product. But it's always good to find good tips.
    (ꈍᴗꈍ) Poetic and cinematographic greetings.
    💋Kisses💋

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki, ale chętnie poszukam tego koncentratu w drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki, ale chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałby mi się, bo niestety problemy z dziąsłami często mnie dopadają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I have them at home too :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I have them at home too. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja muszę sobie kupić szkliwo w maści :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro oceniasz 5/5 to myślę, że warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  14. how long does a tube of this toothpaste typically last?

    OdpowiedzUsuń
  15. how long does a tube of this toothpaste typically last?

    OdpowiedzUsuń
  16. Great review! You are the best, Kathie! I always enjoy reading your reviews and
    recommandations. The Ajona toothpaste in its nice red and white packaging, sounds , among its other benefits, as great in preventing gum disease.

    OdpowiedzUsuń
  17. nice to know about this product...hope it works to many skin area...

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o takim produkcie, ale jestem bardzo ciekawa tej propozycji 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli dba się o swoje ciało prawidłowo, nie ma potrzeby wydawać pieniędzy na dodatkowe kremy. Niektórzy lubią roztrwaniać pieniądze na kosmetyki, dla mnie to zabawne i naiwne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy? Xd przeczytaj najpierw ze zrozumieniem treść posta, potem komentuj

      Usuń
  20. Fajnie, że jest delikatny. Będę miała na oku ten produkt. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam tę pastę, mimo małej pojemności jest mega wydajna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie coś dla mnie, bo też mam świra na punkcie zębów. Merci!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy produkt, pierwszy raz spotykam się czymś takim.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uma pasta eficiente e concentrada é tudo de bom!
    Beijos! Boa semana!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie, ale mnie zaciekawił :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz słyszę o tej paście. Koniecznie muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę o tej firmie i o określeniu koncentrat zamiast pasta. Ale fajnie się dowiedzieć czegoś nowego :)
    Też uważam, że uśmiech jest wizytówką człowieka :) Więc staram się dbać o moje zęby jak tylko mogę.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru