GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 6 marca 2024

3228. Przesyłka z Lamel Cosmetics!

Witajcie!

Dziś czas na cuda.

Oto co do mnie ostatnio przybyło z Lamel Cosmetics:


Mamy tu dwa róże (nr 401  i nr 402 pink blossom), dwa rozświetlacze (nr 401 pearl i nr 402 sunstorm) i bronzer (401 taupe).

Co Wam się spodobało?

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. Przyjemności z użytkowania zawartości przesyłki życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko,nie umiałabym tego używać 😉🥴

    OdpowiedzUsuń
  3. I generally believe in miracles. However, I'm not used to cosmetic blushes. Enjoy them!

    OdpowiedzUsuń
  4. Same przyjemności, rozświetlacze mnie szczególnie zaciekawiły. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie razem wyglądają. :)
    Na mnie też czeka paczka w paczkomacie, wygrałam dwie ksiązki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ya nos diras que te parecen los productos. Besos

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat nic z takich rzeczy nie używam. Na zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. It seems so good, enjoy It pretty

    OdpowiedzUsuń
  9. Ya nos contarás, seguro que esos colores quedan muy bonitos.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely! Have fun🌸🌸🌸🌸🧁🧁🧁🧁🧁❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. everything looks so luxurious!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cuda 😀 Z chęcią sama bym to sprawdziła 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają mega luksusowo, niech będą działały wybitnie. Pozdrawiam Cię mega serdecznie, mam nadzieję, że masz się dobrze, mocno przytulam. :))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Os produtos chamam a atenção, parecem bem caros.
    Diga se são bons! 😘😍

    OdpowiedzUsuń
  15. wow...it's nice moment to try a new color for this awesome week....

    OdpowiedzUsuń
  16. Today is March 8th International Women's Day! Congratulations to you and your readers! Happy Spring and Beauty Day! Happiness, joy, health!

    OdpowiedzUsuń
  17. I didn't know that brand, interesting!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham takie właśnie ! Pozdrawiam, Kathy, w Dzień Kobiet i życzę Ci dużo szczęścia. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne opakowania :)
    Jestem ciekawa wszystkich tych kosmetyków i liczę na recenzje na blogu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Boa noite de sexta-feira e bom final de semana. Feliz Dia Internacional da Mulher minha querida amiga Kathy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czuję, że róże to będzie petarda. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru