GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 22 stycznia 2024

3207. Cuda z Pure Beauty - Hello Winter

 Witajcie!

Jak ten czas szybko leci...

Dopiero były Święta, a teraz już mamy koniec stycznia... To zatem najwyższy czas na prezentację niezwykle uroczego boxa od Pure Beauty - Hello Winter. Mamy tu same wspaniałości kosmetyczne, które mają za zadanie umilić nam długie, zimowe wieczory i pochmurne poranki. Znajdziemy tu coś do buzi, coś do ciała, jak i pazurków. Nie mogło także zabraknąć pysznej herbatki!  

Zainteresowani?

Zapraszam do oglądania:








Teekanne Aromatyzowana herbatka owocowa - Mix zimowych smaków

"Let it Snow. Wyśmienita herbatka owocowa na przytulne zimowe wieczory."


Herbatka smakowa? Zawsze i wszędzie! Szczególnie zimą!


Boska Nails Lakier hybrydowy

"Dobrany pędzelek frezowany ułatwia nakładanie lakieru hybrydowego bez zalewania skórek. Zastosowanie nowoczesnej formuły pigmentów daje możliwość krycia koloru już od aplikacji jednej warstwy na paznokieć, dzięki czemu skraca się tempo pracy."

>> Boska Nails Top Milky

"Subtelny Top w mlecznym kolorze idealnie sprawdzi się do stylizacji babyboomerem, ombre, efektu princeski. Wyposażony we frezowany pędzelek, który ułatwia aplikację produktu bez zalewania skórek. Nie posiada warstwy dyspresyjnej."


Hybrydy robię sobie sama od wielu lat. Kolor różowy jest jednym z moich ulubionych! Także produkt idealnie dobrany pod moje gusta.


Vis Plantis Wcierka do włosów przetłuszczających się mięta + mentol

"Regularne stosowanie sprawia, że włosy zachowują świeżość na dłużej, a skóra głowy jest wolna od podrażnień i łupieżu. Zawarte w składzie mięta, szałwia, zielona herbata i mentol odświeżają skórę głowy i regulują sebum."


Wcierki do włosów stosuję zawsze na wiosnę i jesień, kiedy dopada mnie wzmożone wypadanie włosów. Także produkt z pewnością zostanie zużyty do ostatniej kropelki.


Schwarzkopf Professional Fibre Clinix Szampon zwiększający objętość

"Formuła z Phytokine sprawia, że włosy są lekkie, a jednocześnie pełniejsze. Delikatnie oczyszcza cienkie włosy i przygotowuje do dalszej pielęgnacji. Rewitalizuje i pomaga zapobiegać ich elektryzowaniu się. Poprawia stan włosów i je wzmacnia."


Bardzo ciekawi mnie działanie tego kosmetyki. Na pewno go niedługo wypróbuję!


Max Factor Serum Miracle Pure 
https://www.maxfactor.com/pl-pl

"Pielęgnujące serum poprawia kondycję skóry, a zawarte w nim złote perełki z rozświetlającymi drobinkami zapewniają efekt odżywionej i pełnej blasku cery. Wegańska formuła wzbogacona witaminą C oraz niacynamidem - formą witaminy B3."


Ależ jestem ciekawa tego cudaka! Nie miałam jeszcze okazji testowania serum od Max Factor, także nie mogę się doczekać pierwszej aplikacji na buzię.


Stars from the stars - Galaxy Magnolia - Galaktyczny żel do mycia ciała z drobinkami 

"Za sprawą dodatku kamienia księżycowego nieziemsko się mieni, przyprawiając o zawrót głowy. Naturalnie rozświetla i odżywia skórę. Pokochasz nie tylko to, jak działa, ale i jak pachnie, przenosząc w zupełnie nowy wymiar!"


Ach, ależ ja lubię wszystko, co się świeci i mieni! Kąpiel z takimi brokatowymi drobinkami to dla mnie zatem istny luksus.


Bielenda Professional - Kuracja multiaktywna z kwasem glikolowym 5%

"Wspiera walkę z objawami starzenia i sprawia, że widocznie poprawia się wygląd skóry. Reguluje skórę tłustą i mieszaną. Delikatnie złuszcza i wygładza, rozjaśnia i ujednolica koloryt, pomaga w walce z przebarwieniami różnego pochodzenia i niedoskonałościami."
 

Coś dla trądzikowej cery mojego brata. Już jedno opakowanie powyższego specjału zużył, także chyba mu dobrze służy!


Vianek - Regenerująca pianka do higieny intymnej

"Delikatnie oczyszcza, działa osłonowo i łagodząco, wspiera naturalną mikroflorę bakteryjną minimalizując ryzyko infekcji. Pozwala czuć się świeżo i komfortowo przez długi czas. Jest łagodna i sprawdzi się do codziennej pielęgnacji."


Fajny, delikatny, idealny dla wrażliwych, intymnych okolic kobiecych.


Regital Złuszczająca maska do stóp

"Skutecznie usuwa zrogowaciały naskórek pozostawiając stopy gładkie, miękkie i delikatne. Formuła wzbogacona aloesem, ekstraktem z ogórka, ekstraktem z miodu, olejem lawendowym, kwasem hialuronowym oraz kwasami owocowymi skutecznie likwiduje zgrubiałą i szorstką skórę stóp oraz poprawia poziom jej nawilżenia."


Moje stopy uwielbiają takie złuszczające skarpetki. Idealny produkt do regeneracji zrogowaciałej skóry stópek.


Matrix Miracle Creator Spray wielozadaniowy do stylizacji włosów

"Wielozadaniowy spray do każdego rodzaju włosów, który szybko nawilża i wygładza włosy. Ułatwia rozczesywanie i ogranicza plątanie. Przeciwdziała puszeniu się i elektryzowaniu. Sprawia, że włosy stają się miękkie i pełne blasku."


Uwielbiam kosmetyki Matrix i stosuję je od wielu lat do ogarniania moich puszących się włosów. Ten spray to dla mnie nowość, także bardzo chętnie go przetestuję!


Isadora Pomadka Perfect Moisture - Idealnie nawilżająca pomadka 

"Przenieś swój makijaż na zupełnie nowy poziom! Ciesz się nieskazitelnym i modnym efektem na co dzień. Wysoce napigmentowany kolor, a sama pomadka zmiękcza usta dzięki właściwościom pielęgnacyjnym."


Piękny, cudowny, idealny kolor! Jestem absolutnie zachwycona pigmentem i jakością tej pomadki.


Clarena - Caviar Mini Cream 

"Koktajl kawiorowo-perłowy wzmacnia i nawilża skórę, stymuluje jej odbudowę. REVITALIN PF wspomaga regenerację komórek i redukcję oznak starzenia. Krem kawiorowy jest przeznaczony do pielęgnacji skóry dojrzałej i wrażliwej."


Bardzo treściwy, luksusowy odżywczy produkt. Mam ochotę na pełnowymiarowe opakowanie.


Kimoco Beauty Collagen Maseczka do twarzy wygładzająco-regenerująca

"Koreańska maska w płachcie bogato nasączona aloesem, kolagenem, alantoiną i betainą. Przywróć skórze promienny wygląd, dbaj o jej dobrą kondycję. Zapewnij regenerację i gładkość cery."


Maski w płacie to coś co używam regularnie min. raz na tydzień. To świetny sposób na błyskawiczne nawilżenie buzi.


Bodyboom Peeling z nasion lnu

" Odżywczo-wygładzający peeling do ciała na bazie 97% składników pochodzenia naturalnego. Znajdziemy tu nasiona lnu z dodatkiem oleju z kiełków pszenicy, cukru trzcinowego, soli himalajskiej i witaminy E. Delikatnie, ale skutecznie złuszcza martwy naskórek, a przy tym nawilża, odżywia i wygładza całe ciało."


Peeling to coś co utrzymuje moją suchą skórę w dobrej kondycji. Jak mi się sprawdzi ten specjał? Zobaczymy niebawem!


Sylveco Zimowe masło do ciała

"Aromatyczne masło do ciała o cudownym zapachu wiśni i cynamonu, wprowadzi Cię w świąteczny klimat podczas codziennej pielęgnacji. Zawiera ekstrakty z bluszczyku, kwiatów malwy i koniczyny, które wzmacniają skórę i spowalniają procesy jej starzenia."

O ludzie świata, ale to masło ma niesamowity zapach! Jakbym normalnie wąchała domowe ciasto drożdżowe z wiśniami i cynamonem. 

Co Wam się spodobało najbardziej?

Kathy Leonia

24 komentarze:

  1. Miałam okazję widzieć ten box na żywo i jestem nim zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. I tym masłem do ciała mnie zachęciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna zawartość jak i grafika :) Najbardziej ciekawi mnie wcierka do włosów z Vis Plantis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie, cudowna zawartość:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling z nasion lnu mnie zainteresował. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a lovely package of goodies. I would want to try that serum too!

    OdpowiedzUsuń
  7. So many beautiful rojects - enjoy! Have a great week, hugs!

    OdpowiedzUsuń
  8. Już któryś raz widzę ten box i niezmiennie jestem nim zachwycona 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Wciera do włosów mnie intryguje, a pudełko pod względem grafiki - klasa!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcierka do włosów mnie intryguje, a pudełko pod względem graficznym - klasa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nadal ta gwiezdna magnolia najbardziej mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście prawdziwe cuda :) Czysta przyjemność testowania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Qué caja tan completa, un disfrute para la belleza.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  14. Herbatki uwielbiam, hybrydy i żele też robię sobie sama, ale marki nie znam. Lubię natomiast bardzo serum z Max Factor, jak dla mnie jest super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Geniales productos. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  16. wow you have a good brand in many skicare...i like the magnolia gel aniway....

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, piękne pudełko. Sama chętnie wypróbowałabym wszystkie kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello Kathy! I found your post very interesting, I found it very useful. Thanks for sharing.
    Excellent content your Blog.
    All the best. Blues Hendrix 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Miłego testowania. Dla mnie najsłodszy był peeling.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru