GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 22 sierpnia 2023

3149. Revers Cosmetics 8in1 Brow Artist Eyebrow Corrector Care&Styling Gel

 Witajcie!

Dziś czas na brwi ujarzmienie.

Będę mówić o Revers Cosmetics 8in1 Brow Artist Eyebrow Corrector Care&Styling Gel.

Słow od producenta: "Stylizujący żel - korektor do brwi, który jednocześnie odżywia i stylizuje brwi nadając im nienaganny wygląd i idealny kształt. Brow Artist dzięki pielęgnacyjnym właściwościom olejku arganowego działa silnie regenerująco i kondycjonująco, dzięki czemu brwi stają się zdrowsze, lśniące i bardziej elastyczne. Doskonale przyciemnia, pogrubia i optycznie zagęszcza brwi, zapewniając długotrwały efekt pełnych i wyrazistych brwi. Lekka, szybkoschnąca formuła pozwala na perfekcyjną aplikację. Specjalnie zaprojektowana szczoteczka dokładnie rozczesuje włoski, zapobiegając ich sklejaniu.

dostępne odcienie:
01 Transparent, 02 Blond, 03 Taupe, 04 Jasny brąz, 05 Ciemny brąz, 06 Czarny."

Produkt w okazałości:





Na brwiach:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt wygrałam w rozdaniu u Revers Cosmetics. Normalna jego cena to ok. 13 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: żelowa.
Opakowanie i pojemność: białe opakowanie w charakterze tuszu do rzęs, z malutką, tuszową szczoteczką. Pojemność: 7 ml.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok malowania się.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że uwielbiam bezbarwne żele do brwi. To dla mnie najlepszy kosmetyk, który jest w stanie szybko i bezboleśnie stworzyć nam piękną oprawę oczu. Tak więc bardzo się ucieszyłam, gdy dowiedziałam się o wygranej takowego gagatka w konkursie u 
Revers Cosmetics. Nie byłabym więc sobą, gdybym od razu nie przystąpiła do jego testów. Wrażenia? Miłość od pierwszego użycia! Cudowna, wyprofilowa szczoteczka w kilka chwil ujarzmia i układka brwi w piękną, idealną linię. Włoski trwają w tym nieskazitelnym kształcie przez wiele godzin. I to bez żadnych grudek, białych śladów czy osypywania się. Żel jest całkowicie bezbarwny, bezwonny. Nie uczula ani nie podrażnia. Jest tani, łatwo dostępny, uniwersalny i mega wydajny. Jako ciekawostkę dodam, że stosuję go także jako bazę pod tusz do rzęs. Efekt? Pięknie rozdzielone, wywinięte rzęski! Jestem tym produktem absolutnie oczarowana i na pewno kupię kolejne opakowanie. Polecam!
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

20 komentarzy:

  1. New brand for me, thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  2. do brwi akurat nic nie używam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I'm with Lena. I don't worry about my eyebrows anymore. Cool post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale również lubię bezbarwne żele 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy produkt dla osób, które potrzebują :) fajnie, że na rynku są dostępne takie żele.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz czytam o tym produkcie i widzę iż jest wart uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne macie razem zdjęcie z tym gagatkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Good product. Thanks for your review!

    http://marylyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Really funny and nice pic! And a good review, of course.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam. Raz miałam żel do brwi, w kolorze brązu- brwi pomalowałam za ciemno, w efekcie czego, najpierw wychodziły brwi zza rogu, a potem ja :D
    Brewki maluje najczęściej cieniem ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy adres bloga:
    https://nouw.com/1993ewas

    OdpowiedzUsuń
  11. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, ale jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dicas maravilhosas, minha querida amiga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Adorei a foto!
    Produto perfeito,em?
    Beijos! Ane :)
    A Lua e Eu

    OdpowiedzUsuń
  15. at first i thought it's from maybelline

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru