GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 31 maja 2023

3111. ZIELKO płyn do płukania

 Witajcie!

Dziś czas na płukanie tkanin.

Będę mówić o ZIELKO płyn do płukania.

Słowo od producenta: "Naturalny płyn do płukania z lanoliną, który zmiękcza i odświeża pranie, nadając tkaninom delikatny egzotyczny zapach."

Produkt w opakowaniu:






Szczegóły: 

Cena i dostępność: egzemplarz znalazłam w majowym boxie z Pure Beauty. Normalnie można go kupić na stronie producenta.
Zapach: przyjemny, owocowy.
Konsystencjapłynna.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, białe, z elementami zieleni i fioletu oraz czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 400 ml
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na dwa/trzy miesięce prania.
Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że lubię produkty marki Zielko. Miałam już od nich żel do wc oraz płyn do mycia szyb i luster i każdy z tych specyfików spisał mi się naprawdę super. Gdy więc w najnowszym boxie z Pure Beauty ujrzałam płyn do płukania, to wiedziałam od razu, że i on będzie świetny! Czy rzeczywiście tak było? Owszem! Dzięki temu gagatkowi całe nasze pranie nabrało słodkiego, tropikalnego aromatu. Zapach ów był przyjemnie słodki i tak naturalny, jakbyśmy przez nieuwagę wylali na siebie koktajl z jakiegoś egzotycznego owocu. Oprócz miłej dla nosa woni, płyn od Zielko był także przyjemny w działaniu dla ubrań. Zmiękczał je, wygładzał oraz skutecznie chronił przed mechaceniem. Warto też dodać, że produkt nie podrażnił, ani nie uczulił nikogo z nas - nawet naszego małego Bombelka. Jestem naprawdę zadowolona z działania płynu do płukania z Zielko. To super wydajny, dobry jakościowo specyfik o przyjaznym, ekologicznym składzie. Polecam wypróbować!
Ocena: 4/5
 
Miałyście?

Kathy Leonia

16 komentarzy:

  1. Dobrze, że ma przyjazny skład! I do tego fajnie pachnie. Nie używałam takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się sprawdza ten płyn. Dobrze zmiękcza pranie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ciągle kupuję Lenor niebieski , a ten wypróbuję. Pozdrawiam serdecznie 🪻🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. From your description it sounds like a great laundry softener: natural, refreshing, aromatic, fragrant. Definitely worth a try!

    OdpowiedzUsuń
  5. No conozco esta marca, pero por lo que nos cuentas es efectivo y huele bien.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  6. I think that here in Portugal there is no such brand

    OdpowiedzUsuń
  7. It sounds really nice. So glad to see your review!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  9. No lo conocía, gracias por la recomendación. Besos

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro polecasz, to poszukam i wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spotkałam się z tym płynem wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam ,ale czuję się zachęcona do kupna:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru