GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 7 marca 2023

3070. Stapiz Flow 3D Shiner Nabłyszczacz do włosów w sprayu z filtrem UV

 Witajcie!

Dziś czas na włosów nabłyszczenie.

Będę mówić o Stapiz Flow 3D Shiner Nabłyszczacz do włosów w sprayu z filtrem UV.

Słowo od producenta: "Szukasz nabłyszczającego sprayu do włosów, który zapewnia doskonałą ochronę? Chcesz zdyscyplinować swoje włosy i przeciwdziała puszeniu się ich? Chcesz wydobyć piękno i głębię koloru swoich włosów? Potrzebujesz produktu o niezwykle lekkiej konsystencji, który nie obciąży włosów? Właśnie tak działa Stapiz Flow 3D Nabłyszczacz do włosów w sprayu 300ml, który zapewnia zachwycające efekty. 

Stapiz Flow 3D Nabłyszczacz do włosów w sprayu 300ml – włosy błyszczące jak diamenty

Profesjonalny nabłyszczacz do każdego typu włosów pozwala podkreślić naturalny i zdrowy wygląd włosów. Polecany w końcowej fazie modelowania fryzur w celu nadania połysku. Poprawia intensywność koloru włosów farbowanych, a jednocześnie ch roni pasma przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. Delikatnie utrwala lekkie stylizacje bez uczucia obciążenia włosów. Dzięki zawartemu w nim filtrowi UV skutecznie zabezpiecza delikatne włosy przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Profesjonalny spray nie tylko idealnie nabłyszcza matowe włosy, ale również nada im pięknego zapachu. W przypadku koloryzowanych włosów wydobędzie głębie koloru. Jest równie skuteczny w przypadku niesfornych oraz puszących się włosów. Jest niebywale lekki, szybko się wchłania i pozostawia włosy miękkie i błyszczące. Nie obciąża włosów. Ponadto zabezpiecza je przed działaniem promieni UV. Odpowiedni do wszystkich rodzajów włosów.

Sposób użycia: Spryskaj suche lub wilgotne włosy, zachowując odległość.

Pojemność: 300ml."


Produkt w okazałości:







Od producenta:



Skład:



Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt można znaleźć na stronie fryzomania.pl, gdzie kosztuje ok. 38 zł.
Zapach: przyjemny, słodki.
Konsystencja: sprayu.
Opakowanie i pojemność: czarne opakowanie z białymi napisami od producenta. Pojemność: 300 ml.
Wydajność: bardzo dobre. Taki produkt starczy nam na rok użytkowania.

Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z typowym nabłyszczaczem do włosów. Nigdy wcześniej nie stosowałam tego typu produktów, bo jakoś nie czułam potrzeby. Wychodziłam bowiem z założenia, że zdrowe i zadbane włosy błyszczą sie same z siebie i nie potrzeba im ulepszaczy. Niestety jednak, przez ciążę jak i karmienie piersią, moje włosy mocno ucierpiały i straciły swoją dotychczasową witalność i połysk. Dlatego też z ciekawości, zdecydowałam się wypróbować powyższego nabłyszczacza, licząc, że może coś tam pomoże na matowy wygląd moich kudełków. I wierzcie lub nie, ale faktycznie ów produkt działa! Wystarczy delikatne spryskać fryzurę - z odległości ok. 20-30 cm - aby kosmyki zaczęły pięknie lśnić takim zdrowym blaskiem. Nie wygląda to absolutnie sztucznie, tylko naturalnie, ot jakbyśmy użyli dobrej jakości odżywki lub olejku pielegnacyjnego. Nie jest to niestety efekt długotrwały i trzeba go powtarzać ze twa, lub trzy razy w ciągu dnia. Niemniej jednak, na jakieś Wielkie Wyjście czy nawet dla samej siebie, jest to proceder wart zachodu. Dodam, że oprócz dodania blasku, specyfik fajnie niweluje puszenie się włosów oraz zapobiega nieładowi tzw. baby hair. Dzięki temu nawet zwykły koński ogon czy warkocz wygląda estetycznie satysfakconująco, bez otoczki fruwających dookoła małych włosków. Podsumowując. jestem zadowolona z działania nabłyszczacza. Jego wydajność, brak podrażnień, ładny zapach są warte polecenia. Jedyne co niezbyt mi się podoba to dość wysoka cena regularna, ale zawsze można polować na promocje na tego typu kosmetyki do włosów.
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

28 komentarzy:

  1. I have never tried this kind of product, but it's interesting.

    OdpowiedzUsuń
  2. Si además de dar brillo evita el encrespamiento ya es un buen producto.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. W promocji rzeczywiście warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa rzecz, wypróbowałabym, ciekawe, jakby u mnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego produktu i chciałabym go przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale dobrze wiedzieć, że się sprawdza 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. przyznaję, nie używam takich produktów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na wiosnę i lato może się przydać, ale i tak pierwsze słyszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Happy holiday! Tomorrow March 8 is International Women's Day!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze słyszę o tego typu produkcie, ale mógłby się u mnie sprawdzić 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam i raczej nie planuję kupować takiego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak niweluje puszenie, to powinnam pomysleć o zakupie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Parece un buen producto, gracias por la recomendación. Besos

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat tego typu kosmetyków nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie używałam takiego nabłyszczacza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że ten efekt jest krótkotrwały, czasem trudno jest użyć kilka razy w ciągu jednego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa tego produktu, nigdy nie stosowałam czegoś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie produkty do włosów 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że nabłyszczać zadziałał i jesteś z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gracias por la recomendación.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh very interesting product
    Good review

    OdpowiedzUsuń
  22. Interesting product, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam okazji go używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. this is a product used by a professional hairstylist👍

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru