GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

piątek, 26 listopada 2021

2811. Przesyłka z Revers Cosmetisc!

 Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto jakie cuda do mnie przybyło do testów od Revers Cosmetics:





I w szczególe.





Nie muszę mówić, że wszystkie powyższe gagatki niezmiernie mnie ucieszyły i uradowały.

Szczególnie jestem podekscytowana na te produkty z dodatkiem mango, gdyż jako wielka fanka smaku i woni tegoż owocu, nie mogę być obojętna na produkty zapachowe czy pielęgnacyjne z domieszką tej egzotycznej słodyczy.

Zdradzę Wam, że dyfuzor zapachowy już jest użytkowany i nawet nie macie pojęcia, jaki cudowny, naturalny aromat owocowy się z niego wydziela.

Podobnie jest z balsamem do ciała; aplikacja mazidła to czysta, wielce odżywcza przyjemność!

Na sam koniec do testów pójdzie maskara, gdyż tu potrzebuję chwilki, aby obczaić jej działanie.

Dziękuję Revers Cosmetics za zacną przesyłkę!

A Wy coś ostatnio otrzymaliście fajnego?

Kathy Leonia

46 komentarzy:

  1. Lubię produkty pachnące mango :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała przesyłka zacnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful cosmetics. Have a great weekend, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. All the products are really interesting!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super! Zatem udanego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem mega ciekawa tego zapachu mango! Świetna paczucha

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten balsam mnie szczególnie zaciekawił. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba jeszcze nigdy nie miałam kosmetyków o zapachu mango

    OdpowiedzUsuń
  10. This products are really nice <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Great products.
    Have a nice weekend my dear friend Kathy.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podzielam Twoją fascynację tym owocem... uwielbiam mango:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba bym zjadła ten balsam :p Lubię mango :p

    OdpowiedzUsuń
  14. The products look good ... enjoy them.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiele produktów tej marki znam, ale jak coś ma mango to biorę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kosmetyki o zapachu mango :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię zapach mango,myślę że dyfuzor przypadł by mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello!! Everything looks great. Thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks for the recommendation . I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh, the Body Balm looks so great! Thanks for the reviews!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham Mango wiec ten balsam do ciałą to coś dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię mango w napojach, w lodach, więc pewnie i w takiej odsłonie by mi się podobało :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mango body balms sound interesting
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne wydają się te produkty, aż chciałabym je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miłych testów! Ja zaraz idę do mamy i dostanę obiad na jutro.. ha ! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Esses produtos com manga devem ser maravilhosos.

    OdpowiedzUsuń
  27. Miłego testowania. Produkty wydają się być bardzo ciekawe.
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  28. Hum...Gostaria de experimentar esta loção corporal.
    E sim! Hoje eu comi manga!!

    (✿◠‿◠)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie dziwie się Tobie, że kochasz mango w kosmetykach, ja mam aktualnie w łazience peeling z mango i jestem nim zachwycona! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Na balsam sama się chyba skuszę :)
    Ja ostatnio dostałam rzęsy na pasku, z Aliexpress :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh so good that body balm the aromamust be delicious

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczne produkty Kathy. Szczegolnie balsam. Jak tu nie byc zadowolonym z takiej paczki? Takie kosmetyki to ja lubie. Ostatnio kupuje w rossmanie te zele pod prysznic Lux botanicals. Zapach obledny.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ah balsam ciała o zapachu mango, to jest to! W ogóle cały mangowy zestaw bym przygarnęła 😊

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru