GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 7 sierpnia 2021

2743. Przesyłka z Dr-Natura

 Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto co do mnie przybyło do testów od Dr-Natura:





I w szczegółach.




Na pierwszy ogień testów idzie oczywiście mega ciekawiąca mnie ashwadhanga. O dobroczynnych właściwościach tegoż specyfiku słyszałam już wielokrotnie, zatem cieszę się, iż mogę osobiście przetestować jego działanie.

Następnie na pewno skuszę się za mega biotykę - coś po tym moim urlopie chodzę taka przepełniona i wzdęta... Czas najwyższy wziąć się za siebie i ogarnąć co tam w jelitkach piszczy.

Na koniec będą testowane smaczki urodowe, czyli kompleks witamin z grupy B oraz suplement wspomagające ładny wygląd skóry, włosów i paznokci.

Niebawem spodziewajcie się recenzji!

Dziękuję Dr-Natura jeszcze raz za zacną przesyłkę!

A Wy co ostatnio fajnego dostaliście?

Kathy Leonia

26 komentarzy:

  1. hopefully this product can improve your health.👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Udała, zacna paka! Udanego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłych testów! :) Czekam na jakieś zdjęcia z urlopu i relacje z gór :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała paczka! Ja ostatnio piję Różeńca Górskiego, który tak jak Ashwadhanga jest adaptagenem:) Jestem ogromnie ciekawa, czy te produkty/suplementy przyniosą efekty, powiedzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Good products, I hope they work well for you! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacna przesyłka. Czekam na wyniki testowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. This kind of complements are really useful!

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego testowania, wygląda ciekawie!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for your honest and detailed review.

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks so interesting! All the best! Fingers crossed!

    OdpowiedzUsuń
  11. Olá!
    Muito obrigada, pela visita e gentil comentário.

    Felicidades para os seus produtos.

    Abraço.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa paczka! Miłego testowania! Ja póki jestem za granicą, zawiesiłam współprace. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Very interesting post :D
    thanks for sharing
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Boa tarde. Parecem produtos maravilhosos.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uso suplementos, são importantes e
    necessários quando precisamos!
    Bom teste!
    😘🌼

    OdpowiedzUsuń
  16. Podia ser mais específica sobre a finalidade do produto?
    Abraço e votos de boa saúde.
    Juvenal Nunes

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe jak się spiszą przy dłuższym używaniu ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesting product and beautiful flowers. I hope you and your husband had a wonderful vacation despite feeling bloated. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru