GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 29 lipca 2021

2738. Revolution Skincare Roller Jade wałek do masażu do twarzy

 Witajcie!

Dziś czas na relaks skóry twarzy. 

Będę mówić o Revolution Skincare  Roller Jade wałek do masażu do twarzy.

Słowo od producenta: "Czas przenieść rytuały upiększające na wyższy poziom, a wałek do masażu twarzy Revolution Skincare Roller Jade stworzono właśnie w tym celu. Delikatny masaż jest nie tylko przyjemny, ale zadba też o intensywne ukrwienie skóry. Dzięki temu znacznie lepiej wchłania ona substancje aktywne, zawarte w produktach pielęgnacyjnych. Od pierwszej chwili pokochasz ten sposób na piękniejszą skórę.

Właściwości:

  • wałek do masażu twarzy
  • stymuluje przepływ krwi
  • przyspiesza absorpcję substancji aktywnych, wchodzących w skład serów, kremów czy masek
  • przeznaczony do stosowania na twarzy, szyi i dekolcie
  • elegancki design

Materiał:

  • jadeit – tradycyjny minerał stosowany w zabiegach liftingujących

Sposób użycia:
Najpierw aplikuj na skórę swoje ulubione serum, olejek lub inny produkt nawilżający. Następnie przesuwaj wałek po skórze, zawsze od dołu do góry. Dobierz nacisk wałka według własnych preferencji. Jeśli chcesz zmniejszyć obrzęk na twarzy, umieść wcześniej wałek w zimnej wodzie.

Wskazówka Notino:
Aby uzyskać najlepszy efekt, stosuj podczas masażu serum z serii Revolution Skincare."

Produkt w opakowaniu:







Od producenta:





W okazałości:









Końcówka większa:



Końcówka mniejsza:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt można znaleźć na stronie Notino.pl,
 gdzie kosztuje ok. 90 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: zbita.
Opakowanie i pojemność: podłużny produkt wykonany z jadeitu, z dwiema obracającymi się podczas masażu końcówkami.
Wydajność: bardzo dobre. Taki specjał starczy nam na kilka lat masowania skóry.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że pierwszy raz mam do czynienia z masażerem tego typu. Nigdy wcześniej nie stosowałam bowiem takich cudaków, bo jakoś takoś nie byłam do nich zbytnio przekonania, bo "po co to komu", myślałam. Ale na całe szczęście, moja wrodzona ciekawość babska wygrała z owym niezdecydowaniem i tak oto do mych łapek trafił wałek do masażu z Revolution Skincare. I co tu dużo mówić, polubiłam się z tym gagatkiem od pierwszego użycia, o czym może świadczyć fakt, że do tej pory przeżywam nieustającą ekscytację podczas każdego "rollowania się". Czemu? Ano temu, że już po kilku sesjach z wałkiem, moja skóra na buzi stała się nieskazitelnie gładka, cudownie jędrna i wspaniale nawilżona. Szok i niedowierzanie! A to wszystko za sprawą niepozornego, kamienistego gościa, dzięki któremu aplikacja kremu czy serum trwa dosłownie chwilę. 
Ja osobiście tegoż rollera stosuję najczęściej na spokojnie, wieczorem, gdy mam dłuższą chwilę dla siebie. Warto tu od razu dodać, że przed użyciem ów roller najlepiej trzymać w lodówce i wyjmować dosłownie chwilę przed stosowaniem. Takie chłodzące działanie sprawi, że podczas "wmasowywania" kremu buzia zyska dodatkową świeżość, zdrowy wygląd, a cienie pod oczami znikną w niepamięć. Wspomnę jeszcze, że sam masażer jest dobrze wykonany, solidnie zbudowany i uniwersalnie dopasowany do masowania różnych części twarzy, czy to czoła, policzków czy brody. Polecam Wam bardzo powyższy zielony, rolujący cudak. Pokochacie go tak, jak ja!
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

50 komentarzy:

  1. Cos takiego. A jaki kolorek ma ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki roller innej marki. Bardzo go lubię, zwłaszcza rano na okolice oczu.

    OdpowiedzUsuń
  3. This skincare-roller is wonderful! I like its colour!

    OdpowiedzUsuń
  4. super że jesteś zadowolona, widziałam u wielu osób to ustrojstwo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taki roller innej marki i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. I only have rollers for putting paint onto my paintings! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki fsjny cudak. Zainteresowałaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciągle mam w planach kupić, a jeszcze tego nie zrobiłam. Tylko nie wiem teraz na jaki się zdecydować haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie masażery, szczególnie schłodzone.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam w planach zakup tego wałka, chcę codziennie na spokojnie poświęcać sobie kilka minut na taki masaż i relaks psychiczny

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam z 5 takich rolek... używam pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam ale przyznam, że jestem zaintrygowana. Zawsze myślałam, że to kompletnie nieprzydatny gadżet, a tu proszę!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy bajer:D Ja nie używam żadnych kosmetyków na twarz i zastanawiam się czy samo rolowanie miałoby u mnie sens:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Posiadam i sama go abrdzo lubię - choć ostatnio niestety stosowałąm go dość niereguralnie :-/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze jakoś do nich sceptycznie podchodziłam : ) ale super, że się u Ciebie sprawdził : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. It looks very interesting, I'll have to try :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, jaki ładny kolorek 😍
    Nie miałam, jeszcze 😆
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja długo się zbierałam do zakupu, ale odkąd mam, tak cały czas korzystam :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Może kiedyś skuszę się na zakup takiego produktu :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam taki wałek, ale z innej firmy i bardzo lubię używać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hola Kathy, muy informativo el post. Yo nunca he tenido uno pero ahora quiero comprarlo. Saludos!

    OdpowiedzUsuń
  22. I have one is a good product. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  23. Trochę za drogi, jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Interesując gadżet i jak zawsze sumienna recenzja 🤗

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny, chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  26. I have seen these, but haven't gotten one yet. Thanks so much! Have a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello!! I've seen these but I don¿t have one. Thanks for the post.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Boa noite. Obrigado pelo maravilhoso produto.

    OdpowiedzUsuń
  29. Po Twojej opinii mam ochotę go kupić, póki co wahałam się, bo nie byłam do końca przekonana

    OdpowiedzUsuń
  30. I don't have it but I have heard about it, it seems a great product. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  31. Kamienie mają podobno magiczne działania. Myślę, że to może być ciekawy masażer.

    OdpowiedzUsuń
  32. I have one and I like how it works.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  33. Marzy mi się taki wałeczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. What a great little gadget! And so pretty too. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nunca usei este rolo pra pele,
    deve ser ótimo! Gostaria de experimentar!

    😊😘
    Bom fim de semana!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy produkt. Ciekawa jestem jak się sprawdza po dłuższym użytkowaniu i jakie są efekty.

    OdpowiedzUsuń
  37. Zażyczyłam sobie taki wałek na prezent od mojego chłopaka, bo dopytywał co by mi sprawiło przyjemność, a dostałam..... elektryczną szczoteczkę do oczyszczania twarzy! :D na szczęście ma też końcówkę masującą, więc wybaczam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. mam ale ciagle o nim zapominam

    OdpowiedzUsuń
  39. Śmieszny, ale znając życie u mnie by leżał nieużywany :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe narzędzie, ale trochę się boję, czy sprawdziłoby się przy cerze naczynkowej.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru