GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 16 czerwca 2021

2713. Akcesoria do włosów dla każdej włosomaniaczki z Notino.pl!

 Witajcie!

Dziś czas na mały przegląd moich ulubionych akcesori i przyrządów do włosów.

Wiadomo bowiem, że piękna czupryna to nie tylko szampony, odżywki czy maski, ale też odpowiednio dobrane produkty do czesania, upinania czy stylizacji.

Dlatego też zapraszam Was na moje top 5 rzeczy z tej własnie kategorii:

1. Magnum Natural grzebień z drewna gwajakowego
2. Tangle Teezer Back-Combing szczotka do zwiększenia objętości włosów
3. BrushArt Hair Hair Rings gumki do włosów
4. invisibobble Sprunchie Slim gumka do włosów
5. BrushArt Hair Pearl spinki do włosów

Nie wiem jak Wy, ale ja nie mogę obejść się bez grzebienia z szeroko rozstawionymi ząbkami.
To mój najlepszy pomocnik przy rozczesywaniu długich, skłonnych do plątania się kosmyków. Takim sprzętem ostrożnie rozczesuję włosy od ucha w dół zaraz po umyciu - a przed suszeniem - gdy są jeszcze lekko mokre. 

Następny niezbędnik to szczotka dodająca objętości czuprynie. Moja włosy mają tendencję do puszenia się na końcach, ale nigdy przy nasadzie... Trzeba zatem im nieco pomóc. Tutaj do boju wkracza Tangle Teezer Back Combing, dzięki któremu ładnie natapiruję fryzurę u góry, nie plącząc przy tym reszty kłaków.

Długie włosy nie mogą obyć się bez gumek do włosów! A najlepiej takich w kształcie sprężynek. To moja miłość po wsze czasy, która pozwala na stworzenie końskiego ogona czy koka bez ciągnięcia i wyrywania włosków. Nie wiem doprawdy, jak mogłam wcześniej egzystować bez tych cudaków.

Na większe wyjścia, czyli np. na imprezę czy wesele, przyda się nieco ozdobniejsza frotka. Delikatne dodatki w postaci wstążki fajnie uzupełnią stylizacje naszej fryzury i dodadzą całości looku elegancji oraz uroku.

Gumki do włosów to jedno, a spinki to drugie. Moja kudełki zawsze niemiłosiernie rozwiewają się na wietrze i nieważne, jakbym je ulizała czy lakierem do włosów spryskała, one i tak będą sobie radośnie podfruwały. Ale na szczęście zawsze mam pod ręką spinki do włosów, którymi podpinam czuprynę z obu stron. Nie dość, że wszystko trzyma mi się ładnie na miejscu, to jeszcze wygląda gustownie. Jestem absolutnie bowiem zakochana w tych perełkowych dodatkach, umieszczonych na górze spinek!

A Wy co używacie do okiełzania swoich włosów?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Moim włosom służy najzwyklejszy grzebień. Stosowałam różne polecane szczotki, ale się nie sprawdziły. No i ciągle na stanie muszę mieć zapas gumek. Wolę spinać włosy, niż mieć rozpuszczone.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi, Kathy! I have different kinds of brushes in my home.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam szczotki z tangle teezer i standardowo gumki do włosów z materiału. :D Ale bardzo zaciekawiła mnie ta szczotka do zwiększania objętości - to zdecydowanie coś co by przydało się moim włosom. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te gumki mam i używam, są świetne . chętnie zamawiam z notino.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice things, I have stretchy bands to tie up my long hair. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna ta gumka do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. With this heat, this accesories are really necesary for me!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam krótkie włosy, ale na tę zwiększającą objętość szczotkę chętnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre akcesoria są ważne. Te do.upinania też, żeby krzywdy nie zrobić włosom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym taką gumkę do włosów ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Hola Kathy, yo tengo unos pasadores para el cabello como el número 5 y son preciosos. Nos leemos pronto ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. So many pretty things for the hair. Awesome post!

    OdpowiedzUsuń
  13. beka ale nie mam ani jednej rzeczy haha :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja najczęściej noszę rozpuszczone włosy. Czasem spinam je gumką w kitę, albo koczek. Czeszę zwykłym grzebieniem. Niemniej jednak pokazujesz piękne gadżety 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś Tangle Teezer ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. I usually buy these thing for my daugther. Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta gumka i spinki wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello!! everything looks so nice. Thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  19. I have short hair, so I don't use rubber bands.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mocih włosów nie da się okiełznać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczotkę muszę mieć pod ręką, a i gumkę :) Szczególnie teraz w te upały to konieczność.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta gumka z kokardką jest mega i przy najbliższej okazji kupię ją sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie! Można się dokształcić z zakresu co można użyć do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gumek do włosów nigdy za wiele :D Zawsze jakaś się gdzieś zgubi xd
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Great products It is always good to have products to enhance your hairstyles. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  26. Tej szczotki z Tangle Teezer jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie drewniany grzebień z szeroko rozstawionymi zębami to też must have. Mam też szczotkę z włosiem dzika, którą kiedyś opisywałaś na blogu. Do tego gumka materiałowa do spania i spinki o trzech wielkościach do różnych upięć:) Mam też opaskę do włosów, aby chwycić nią grzywkę, gdy myję twarz;)

    OdpowiedzUsuń
  28. I only brush my hair when I want it to be straight. Still, the tangle teezer brush sounds cool and is striking to look at. And I can't live without hairpins, barrettes, and (gentle) elastics. You're so right when you say that for long hair they're a must!

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się ta gumka do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam tego typu dodatki, są bardzo potrzebne na lato.
    Przytulać!

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam podobną gumkę jak nr 4. Bardzo ładna, ale i tak mam w planach ściąć włosy na krótsze, więc na długo się nie przyda ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru