GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 14 stycznia 2021

2625. Sensique Latte Summer Sensitive Skin Eyeshadow Palette Late Summer paleta cieni do powiek

 Witajcie!

Dziś czas na cienie.

Będę mówić o Sensique Latte Summer Sensitive Skin Eyeshadow Palette Late Summer paleta cieni do powiek.

Słowo od producenta: "Paleta stworzona z miłości do cieni. To zestaw 12 mocno napigmentowanych i trwałych kolorów. Dzięki wyjątkowemu zestawieniu zachwycających matów i połyskujących odcieni, można wykonać nimi, zarówno dzienny jak i wieczorowy makijaż. Polecane dla osób o cerze wrażliwej."

Produkt w okazałości:







Od producenta:



Skład:



Po otwarciu wieczka:



Na dłoni:


Makijaż z użyciem cieni:




Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiłam w Naturze za 30 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: typowa dla cieni do powiek.
Opakowanie i pojemność: opakowanie metalowe a'la kasetka z lusterkiem, w tonacji białej z fikuśnymi kwiatowymi zdobieniami i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 14 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok malowania się.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że nigdy wcześniej nie miałam w użytku paletki cieni Sensique. Stosowałam ich błyszczyki, róże, tusze do rzęs, ale jakoś takoś o cieniach zapomniałam - pewnie przez nadmiar innych mazideł podobnej treści... Ale nic to, przecież kiedyś musiał nastąpić ten wiekopomny moment, aby powyższe gagatki wpadły w moje zachłanne kosmetyków łapki. Tym bardziej, że cienie te były w dobrej cenie, a o ich zacności i cudowności pisano naprawdę chyba w całym Internecie. Czy słusznie? Jak najbardziej, bowiem za te li 30 zł dostajemy porządne, metalowe opakowanie, kryjące w sobie aż 12 mocno przyjemnych cieni. Są one cudownie, wspaniale i przezacnie napigmentowane. Wystarczy jedno pociągnięcie pędzlem lub palcem, aby wyczarować szybko i bezboleśnie makijaż dzienny jak i wieczorowy. Cienie się dobrze ze sobą blendują, nie robią plam ani prześwitów. Ich trwałość na bazie pod cienie aż do 10 godzin bez rolowania się. Warto też wspomnieć, że produkt mnie nie podrażnił, nie uczulił. Jedyne co mi się niezbyt podoba, to pojawiający się osyp... Trzeba zatem delikatnie i z umiarem aplikować powyższe cudaki, aby uniknąć efektu tzw. kolorowej pandy pod okiem. Ale i tak polecam wypróbować!
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy z Leonem

58 komentarzy:

  1. Great palette, beautiful shades!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale ja uzywam delikatniejszych kolorów

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolekcja kolorów.
    Dobrze przylega do skóry.

    OdpowiedzUsuń
  4. I love it!!! It have a good collection of colors!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale się pokusili o cudne opakowanie :D Ja tej marki chyba miałam jedynie jakiś róż. Nie pamiętam dokładnie.
    bardzo ładne żywe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie kolory takie trochę moje, ale i takie trochę nie moje ;D no ciekawe czy bym coś zmalowało nią :D

    OdpowiedzUsuń
  7. So nice and bright colours!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Może mojej siostrze spodobałaby się ta paletka.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna paletka, i kolory na co dzień i do szaleństw z makijażem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupełnie nie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie są to zbyt odważne cienie. Ja jednak lubuję się w tonowanych barwach. Bardziej w beżu i brązie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Typowo zimowe kolorki, bardzo oryginalne i ładne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze nic tej marki ale kolorki ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ kolorowe te cienie i co za pigmentacja

    OdpowiedzUsuń
  15. I love the wonderful colours! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna paletka o świetnej pigmentacji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnie cztery z prawej genialne w kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne ma kolory ta paleta i widzę, że jest niedroga. Może się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kolorystyka . Pozdrawiam cieplutko ⛄⛄⛄⛄⛄

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing product
    I love these colors
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam tę paletkę! Muszę do niej znów wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne opakowanie ma ta paleta, kolorki też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna cena, paletka ma potencjał z tego co widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile kolorów :D Pomalowałabym sobie takimi cieniami:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne kolorki - szczególnie te brązy i beże. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To nie są do końca moje kolory. Też nie za często się maluję.

    OdpowiedzUsuń

  27. Nice colors, from the palate. I send you a kiss and have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  28. O moje kolorki, stanowczo :) Lubię odcienie różu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pigmentacja widać, że dobra. Super też, że są one trwałe. Gorzej tylko ,że się osypują ( ten sam problem mają moje paletki z Douglasa)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. uuuuu jakie kolorki :) Z chęcią bym ją dorwała!

    OdpowiedzUsuń
  31. Thanks for sharing cute! Loved the colours! <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hola guapa muchas gracias por compartirlo. La paleta tiene unos colores muy bonitos. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie opakowana paletka cieni i cienie śliczne, choć mało kolorów ,które do mnie pasują.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie ma za mało błysków :)

    OdpowiedzUsuń
  35. The color palette looks good.
    Have a good weekend.

    OdpowiedzUsuń
  36. Hello!! the colors look so beautiful. Thanks for sharing, I follow you back now.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne mocne i trwałe, to aż kusi wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Chociaż z kilku kolorów nie korzystam to bardzo lubię tę paletę.

    OdpowiedzUsuń
  39. awesome..... look great....
    have a nice weekend

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo lubię kolorówkę Sensique. Cena jest przystępna, a kosmetyki u mnie sprawdzają się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Love the colors! Thanks for the brilliant review!

    OdpowiedzUsuń
  42. Wowww, divinos colores.

    Besitos dulces

    Siby

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie lubię się malować, a już na pewno nie przepadam za cieniami do powiek, więc tym razem spasuję.

    OdpowiedzUsuń
  44. Mi jakoś umknęła a chciałem kupić ;p

    OdpowiedzUsuń
  45. Mnie się bardzo podoba, ładne kolorki i spoko cena!

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Hi!
    It looks like it has a good pigmentation. I loved it.
    And the makeup it's perfect.

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne i dobrze na pigmentowane cienie :) Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Lovely colours! Beautiful palette!

    OdpowiedzUsuń
  50. Oh so cute palette, really pigmented colors
    xx

    OdpowiedzUsuń
  51. Podobają mi się kolory cieni tej paletki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajna ta paleta, bardzo ładnie dobrana kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru