.

.

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!
Obrazek użyty w nagłówku pochodzi stąd: Klik!


Mój stary blog - Karia18

drugi blog: http://karia18.blog.onet.pl


INFORMACJA:

Od jakiegoś czasu mam pewien denerwujący problem z aktualizacją nowych wpisów na liście czytelniczej, natomiast - bez obaw - nowe posty pojawiają się zawsze, codziennie rano, między 7-9. Dlatego śmiało możecie wbijać do Leona pomiędzy jednym łykiem porannej kawy, a drugim!
Aby jednakowoż nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB:

Pragnę dodać ponadto, że z racji na zmianę szablonu, niektóre posty - zwłaszcza recenzje - pozostały jeszcze w tle kodu i koloru HTML ze starego szablonu.
Pracuję nad ujednoliceniem całości.
TRANSLATE
Select language

TRANSLATE - SELECT LANGUAGE

Szukaj na tym blogu

środa, 7 grudnia 2016

1282. Wishlista z Rosegal.com

Witajcie!

Dziś kolejna lista zachciewajek.

Z racji na sezon mikołajkowy i grudniowy sklep Rosegal.com przygotował zniżki sięgające do 75% ceny wyjściowej produktów.

Sukienki, bluzy, legginsy, akcesoria, artykuły domowe.

Do wyboru, do koloru.

I to wszystko z prostymi zasadami płatności oraz darmową dostawą na cały świat!

Oto co wypatrzyłam dla siebie w sklepie Rosegal.com:

Sukienka:

Christmas Cable Knit Plaid Jacquard Dress
Klik!

Bluza:

Deer Print Christmas Sweatshirt
Klik!

Legginsy:

Christmas Snowflake Reindeer Print Leggings
Klik!

Kolczyki:
Artificial Amethyst Snowflake Christmas Earrings
Klik!

Ozdoby LED:

Christmas Decoration Snowflake Pendant LED String Light
Klik!

A Wam co najbardziej wpadło w oko?

Kathy i Leon


83 komentarze:

  1. I loved the red dress and the earrings. Good luck!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i also fell in love with these items:)

      Usuń
  2. o jakie cudne legginsy w reniferki! żona była by zachwycona!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzę i kolczyki też bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ słodkie są te kolczyki-śnieżynki... koniecznie muszę je sobie zamówić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są jeszcze takie a'la płatki śniegu:D

      Usuń
  5. Sukienka i kolczyki idealne na święta:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko! Ale najbardziej bym przygarnęła reniferkową bluzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka świetna, kolczyki też o ile są niewielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sweter świąteczny, wow;)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna, klasyczna sukienka - lubię takie.
    Podobają mi się ostatnio ozdoby LED na baterie - świetnie się prezentują np. w dużym wazonie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo u Ciebie dziś bardzo świątecznie:-) Te światełka na okno bardzo bym chciała:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. bluza, zdecydowanie bluza. :) i nawet nie taka droga jest, chociaż dolar ostatnio wariuje. ;p
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się ta obniżka 75% :D
    ale ta bluza jest fantastyczna, niby świąteczna ale nie jest za bardzo krzykliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great list, I loved the very cute sweater <3
    Xoxo
    www.gattavaidosa.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta pierwsza sukienka cudna :-) I kolczyki B-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobną sukienkę sprawiłam sobie na chrzciny córki....prawie siedem lat temu :)
    Cudne sa te kolczyki gwiazdki!!! Po prostu.....zajefajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe jak na żywo wyglądają te ledy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te legginsy świąteczne są genialne! Sama bym chętnie w takich pomykała :D Sukienka czerwona też śliczna, ale jedną w tym kolorze już mam, a i tak rzadko noszę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. getry w renifery <3 mój namber łan forewer <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerwona sukienka i ozdoby Led najbardziej mi się spodobały. * Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sweter z reniferem fajowy- kupiłabym :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko piękne, kolczyki mega :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka prezentuje się bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciejka super ;D leginsy bym przygarnęła na te zimowe wieoczry ♥
    Obserwuję ! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka fajna i cudne kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna sukienkę chetnie bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  26. Linki poklikane :) Rzecz jasna sweterek z reniferkiem jest najlepszy. Przeuroczy! Oczywiście takie oświetlenie-dekorację gwiazdeczki też bym chciała mieć. Nastraja świątecznie!
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam kiedyś takie legginsy ;).

    OdpowiedzUsuń
  28. sukienka prześliczna ale to świąteczne legginsy skradły moje serce <3 mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  29. Lindas peças que você escolheu!!

    Um beijo,

    www.purestyle.com.br

    OdpowiedzUsuń
  30. Great wishlist, i love the red dress!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne te ozdoby ledowe! poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I love that red dress!
    Have a nice evening

    OdpowiedzUsuń
  33. "Ledżiny" brałabym jak nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Czerwona sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bluza z reniferem super a tego typu leginsy mam do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No i właśnie zachorowałam na te kolczyki, piękne! :D jak zobaczyłam te ich sukienki w bałwanki czy pierniczki to padłam. Chociaż raczej bym takiej nie założyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. znów męza naciągne :D

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/12/pachnace-nowosci-od-palmers-idealne-na.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Najbardziej legginsy przypadły mi do gustu :) CUDNE!

    OdpowiedzUsuń
  39. Olá
    Adorei o vestido vermelho!
    Beijos
    http://momentosdemodaebeleza.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  40. Fun wish list! Thanks for sharing! <3 - http://www.domesticgeekgirl.com

    OdpowiedzUsuń
  41. This selection is very cute. These earrings are gorgeous :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Heh, czasem takie ozdoby dodają nastroju. :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. wszystko fajne! :) co do ozdób też ostatnio kupiłam śnieżynki do okna :) bluza z reniferkiem ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam dokładnie te same legginsy, dostałam rok temu od mamy na Mikołaja i przechodziłam w nich aż do wiosny, kiedy się nie zrobiło za ciepło na takie ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nice choices :)

    www.sophiaston.de

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne rzeczy, śliczne kolczyki, ale najbardziej przypadły mi do gustu lampki :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga, chyba, że nie jest podpięty do profilu Twego.
***
Jeśli więc masz adres bloga podpięty pod profil blogera, a mimo to uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...