.

.

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!
Obrazek użyty w nagłówku pochodzi stąd: Klik!


Mój stary blog - Karia18

drugi blog: http://karia18.blog.onet.pl


INFORMACJA:

Od jakiegoś czasu mam pewien denerwujący problem z aktualizacją nowych wpisów na liście czytelniczej, natomiast - bez obaw - nowe posty pojawiają się zawsze, codziennie rano, między 7-9. Dlatego śmiało możecie wbijać do Leona pomiędzy jednym łykiem porannej kawy, a drugim!
Aby jednakowoż nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB:

Pragnę dodać ponadto, że z racji na zmianę szablonu, niektóre posty - zwłaszcza recenzje - pozostały jeszcze w tle kodu i koloru HTML ze starego szablonu.
Pracuję nad ujednoliceniem całości.
TRANSLATE
Select language

TRANSLATE - SELECT LANGUAGE

Szukaj na tym blogu

czwartek, 21 kwietnia 2016

1052. Recenzja: The Secret Soap Argan & Goats krem do rąk

Witajcie!

Dziś sobie dłonie pokremujemy.


Będę mówić o kremie do rąk z firmy The Secret Soap z linii Argan & Goats.


Słowo od producenta: "Ekskluzywny krem do rąk niosący pomoc skórze przesuszonej i zniszczonej. Stworzony z najwyższej jakości wyselekcjonowanych składników pochodzenia naturalnego, takich jak olejek arganowy i masło shea. 

Działa naprawczo i odżywczo, zwiększa elastyczność skóry, długotrwale ją nawilża, a także opóźnia proces starzenia się skóry. Ma właściwości ochronne. 
Nie zawiera parabenów, sles, silikonów, ftalanów, olejów mineralnych i pochodnych ropy naftowej, substancji modyfikowanych genetycznie. 

Sposób użycia: niewielką ilość kremu wmasować w skórę dłoni. Krem należy stosować po każdym umyciu rąk i przed pracami domowymi. "

Skład: 






Mazidło w opakowaniu:






Po rozpakowaniu:






Od producenta:





Otworek:






Na dłoni:






Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam na spotkaniu blogerek (Klik! i Klik!). Normalnie można go ucapić tu, gdzie kosztuje ok. 39 zł. 
  Zapach: ciepły, słodki.
 Konsystencja: kremidło na dłonie.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe w tonacji srebrnej z tekturowym emblematem i z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 70 ml.
Wydajność: dobra. Takie opakowanie staczy na dwa miesiące używania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że nigdy wcześniej nie miałam kosmetyków od firmy The Secret Soap. Po raz pierwszy zetknęłam się z nimi na blogerskim posiedzeniu. I powiem Wam, że żałuję, iż dopiero wtedy poznałam produktu z owej kompanii. Ten krem do rąk od razu przypadł mi do gustu. Za co go lubię? Za treściwą pielęgnację, której potrzeba dzień w dzień moim dłoniom. Mam niestety naskórek szybko wysychający i kremów do rąk używać dosłownie co dwie godziny. Przeciętne mazidło w tubce ok. 100 ml zużywam w dwa tygodnie. Specyfik z 
The Secret Soap,
mimo małej pojemności, spisuje się o wiele lepiej niż inne kremy. Przede wszystkim koi i nawilża spierzchniętą skórę łap leonowych na długi czas. Wystarczy, że zaaplikuję go rano i wieczorem - objętość równa ziarnku groszku zielonego - i mam spokój na całą dobę. Dodam, że produkt nie uczula, nie podrażnia. Ponadto szybko się wchłania i pięknie pachnie, nadając naskórkowi ową woń na kilka godzin. Jedyne co mi się nie podoba to cena. 40 zł jak za krem do rąk to sporo... Nie mniej jednak, wydajność, zapach i działanie wynagradzają kosmiczny iście koszt cudaka. Dlatego też będę czekać na promocje tegoż , aby nabyć przyjemniaczka z The Secret Soap w jakiejś korzystnej cenie na zapas. Polecam.

Ocena: 4/5

Miałyście?


Kathy i Leon

71 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam żadnego specjału z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. po każdym umyciu rąk? to mnie chyba by tylko na dwa dni taka tubka stykła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie przypadło mi do gustu, jak dla mnnie zrobione :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam krem z tej serii 3 lata temu u nie zachwycił mnie ale może coś się zmieniło. . ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo Malo używam kremów do rąk zwyczajnie zapominam że mam taki krem w torebce hehe
    Krem faktycznie warty uwagi ale nie wiem czy bym dała 40 zł za specyfik do dłoni bo jest to dość sporo. Mam krem z puderem który opisywałam na blogu i jest bardzo dobry a kosztuje 5 zł. Fajnie nawilża i nie zostawia tłustej lepkiej warstwy :) myślę ze i jego możesz wypróbować :) bo cenę ma fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ich kosmetyki, fajny kremik <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo bym go chciała spróbować, chociaż cena rzeczywiście wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. So precise and detailed thanks dear! Have a great day! xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Działanie bardzo zachęcające. Cena już mniej, ale duży plus za wydajność kosmetyku. Konsystencja wydaje się być bardzo odżywczą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę drogi, ale wygląda bardzo ekskluzywnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam i marki nie znam zupełnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląd kremu jest bardzo elegancki, dobrze, że i w praktyce się sprawdza.Też jeszcze nie próbowałam kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Baaardzo mi się podoba opakowanie, jest takie troche "apteczne" jednakze za taka cene mialabym 3 kremy z garniera, które bardzoo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda i brzmi bardzo eksluzywnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. dawno temu miałam próbki tego kremu i zrobił na mnie dobre wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam krem do rąk z green pharmacy i chyba narazie go nie zmienie :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam problematyczną skórę dłoni, zwłaszcza jednej dłoni, gdzie mam pozostałości po egzemie. Byłabym w stanie dać 40 zł za krem, jeśli naprawdę by spełniał moje oczekiwania. Po Twoim opisie będę się na niego czaiła jak wykończę to, co mam. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam wszystko z TSSS < 333

    odeslalam maila ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam inną wersję i też była ok :D

    OdpowiedzUsuń
  20. prezentuje się kusząco :)

    Zapraszam blogbeautymix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używam kremów do rąk przeznaczonych. :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo czytałam już o tym kremie do rąk.Chyba nawet sama firma jest z niego dumna, ale racja warto go kupić na promocji. Ja akurat za krem do rąk nie chcę przepłacać

    OdpowiedzUsuń
  23. Od dawna przymierzam się do zakupu tego kremu, muszę się wreszcie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nigdy nic od nich nie miałam, ale bardzo podoba mi się opakowanie i chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne ma opakowanie, takie nietypowe :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dość sporo, ale grunt, że zadowolonaś, Leonie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiem, bo to mój ostatni dzień zajęć na uczelni! a kremu nie znam oczywiście :p

    OdpowiedzUsuń
  28. wydaje się fajny, ale za drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. trochę za drogi dla mnie jak na kremik do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurcze a ja wciąż nie mam kremu do rąk albo zapominam kupić lub nie chce mi się zrobić, tego nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  31. Działanie fajne :). Ja ogólnie bardzo mało zużywam kremów do rąk, wiecznie o nich zapominam :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda nieżle, zachęcająco!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wcześniej nie spotkałyśmy się z tym produktem :) Wydaje nam się warty zakupu. Świetny post jak zawsze z resztą <3 Pozdrowionka i zapraszamy do siebie http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem zbyt oszczędna na takie kremy :D suknie ślubną muszę kupić, noo :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Próbowałam ten krem w sklepie :) Jest całkiem fajny :)

    http://pathyelisia.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Działanie brzmi spoko, ale ta cena... jak na krem do rąk dla mnie trochę przegięcie ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam, ale prezentuje się fajnie tylko cena trochę wysoka

    OdpowiedzUsuń
  38. Aż 40 zł?! :O Kurcze, a mogłabym mamie kupić...

    OdpowiedzUsuń
  39. Brzmi naprawdę ciekawie, tylko masz rację - 40zł to trochę drogo jak na krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  40. nie słyszałam o tej firmie, wydaje się być fajny , ale ta cena ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ostatnio zużyłam prawie cały zapas kremów do rąk. Ten wygląda całkiem miło, ale cena trochę odstraszająca....

    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Nawet lubię ich produkty ale tego kremiku jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  43. Szczerze to nie słyszałam o tym produkcie :p ale ciekawa rzecz

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Teraz po pracach w ogródku zużywam sporo kremu, więc te trochę za drogi dla mnie. * Pozdrawiamy MY :)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Jaki fajny ten krem, Leonie! Z chęcią nabędę ów produkt gdyż posiada duże walory :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie się z nim zapoznam :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Kremy do rąk stosuję i ten wydaje się dobry, ale cena jest za wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Niezły ten kremik. Mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  49. Podoba mi się opakowanie kremu, bo jest bardzo eleganckie. Akurat swój krem mam na wyczerpaniu, więc bardzo by mi się ten przydał...;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  50. ....że też w Poznaniu na spotkaniu blogerek, takich cudeniek nie rozdawali :D
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  51. U mnie krem musi porządnie nawilżać bo inaczej Magdalenka zła ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też pierwszy raz słyszę o tej firmie. Krem wydaje się być bardzo zachęcający :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  53. ten krem wygląda przecudnie, ma świetną szatę graficzną. Jeszcze nie stosowałam, ale kto wie. Pozdrawiam Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy, krem wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  55. ładne opakowanie ale 39pln za krem do rąk to sporo...

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja rzadko stosuję kremy ale może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie próbowałam, ale wygląda zachęcajaco!

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak za taką cenę, to na razie go nie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Cena skutecznie zniechęca, ale może się kiedyś skuszę przy dobrej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ani olejek arganowy ani kozie mleko dobrze na mnie nie działają, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  61. Osobiście jestem wielka fanką produktów z arganem więc ten mnie zainteresował *_*

    OdpowiedzUsuń
  62. miałam z tej serii krem pod oczy, jest genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Uuu masło shea na drugim miejscu w składzie?! Nieżle!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga, chyba, że nie jest podpięty do profilu Twego.
***
Jeśli więc masz adres bloga podpięty pod profil blogera, a mimo to uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.